لیگ برتر فوتبال/ مربی تراکتور: از هواداران انرژی می‌گیریم
لیگ برتر فوتبال/ مربی تراکتور: از هواداران انرژی می‌گیریم

لیگ برتر فوتبال/ مربی تراکتور: از هواداران انرژی می‌گیریم تایسیز نیوز – مربی موقت تراکتور پس از پیروزی ۲ بر صفر تیمش مقابل گل گهر سیرجان با بیان اینکه از هواداران انرژی می گیریم خواستار تداوم همراهی پرشور هواداران در رقابت‌های بعدی شد. به گزارش تایسیز نیوز، حمید مطهری در نشست خبری پس از بازی […]

لیگ برتر فوتبال/ مربی تراکتور: از هواداران انرژی می‌گیریم

تایسیز نیوز – مربی موقت تراکتور پس از پیروزی ۲ بر صفر تیمش مقابل گل گهر سیرجان با بیان اینکه از هواداران انرژی می گیریم خواستار تداوم همراهی پرشور هواداران در رقابت‌های بعدی شد.

به گزارش تایسیز نیوز، حمید مطهری در نشست خبری پس از بازی امشب با اشاره به اینکه هواداران یار دوازدهم تیم هستند، گفت: قبل از بازی از خبر حضور تماشاگران در ورزشگاه خیلی خوشحال شدیم و انگیزه مضاعف گرفتیم

وی با بیان اینکه برنامه‌های‌مان در ابتدای بازی عملی نشد اما در ادامه فوتبال‌مان را به حریف دیکته کردیم، افزود: می توانستیم با گل‌های بیشتر برنده میدان شویم.

سرمربی موقت تراکتور گفت: یک جاهایی در بازی تله‌گذاری کرده بودیم و تلاش می‌کردیم تیم گل‌گهر بازتر بازی کند و روی همین شیوه چند موقعیت ایجاد کردیم.

وی درباره اخراج شجاع خلیل‌زاده اظهار کرد: داور اشتباه کرد، البته باید فیلم صحنه را ببینم اما خودش می‌گفت کاری نکردم.

وی در پاسخ به این سوال که مصدومیت مهدی عبدی تا چه حد است و چه زمانی می‌تواند تیم راه همراهی کند؟ گفت: وی با شرایط بهتری در هفته آینده به تیم اضافه خواهد شد.

مطهری با تشکر از بازی متعصبانه بازیکنان تراکتور خاطر نشان کرد: از باختن بدم می‌آید و وقتی به گل می رسیم شرایط تیم هم بهتر می شود و بازیکنان راحت تر بازی می کنند.

تیم فوتبال تراکتور تبریز امروز در برابر گل گهر سیرجان با نتیجه ۲ بر صفر پیروز شد و با امیدواری صعود به رده سوم؛ جایگاه چهارمی خود را در جدول تثبیت کرد.