مربی ملوان: از نظر بازیکن در مضیقه هستیم
مربی ملوان: از نظر بازیکن در مضیقه هستیم

مربی ملوان: از نظر بازیکن در مضیقه هستیم تایسیز نیوز- مربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی گفت: حدود ۱۰ بازیکن مصدوم بودند و چهار بازیکن هم به زور آمپول بازی کردند، واقعا از نظر بازیکن در مضیقه هستیم، فقط توانستیم به جوانان بازی بدهیم. محمد نوری سه شنبه شب در نشست خبری پس از بازی […]

مربی ملوان: از نظر بازیکن در مضیقه هستیم

مربی ملوان: از نظر بازیکن در مضیقه هستیم

تایسیز نیوز- مربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی گفت: حدود ۱۰ بازیکن مصدوم بودند و چهار بازیکن هم به زور آمپول بازی کردند، واقعا از نظر بازیکن در مضیقه هستیم، فقط توانستیم به جوانان بازی بدهیم.

محمد نوری سه شنبه شب در نشست خبری پس از بازی با تراکتور اظهار کرد: بازی دو نیمه متفاوت داشت، در نیمه اول تیم ما توانست بازی بهتری را ارائه دهد و به گل هم رسیدیم و سعی کردیم از گلمان دفاع کنیم.

وی افزود: در نیمه دوم بچه ها تمرکز خودشان را از دست دادند و سه گل دریافت کردیم به تیم تراکتور و مربی خوب این تیم آقای مطهری تبریک می گویم، واقعا تراکتور تیم قدرتمندی است و برای آسیا بسته شده است، دیدید که چه مهره های خوبی در زمین و روی نیمکت داشت.

نوری ادامه داد: متاسفانه بعد از اینکه جایگاه ما در جدول مشخص شد برای کسب سهمیه امتیازات لازم را کسب نکردیم، بچه ها انگیزه شان را از دست دادند، امروز هم بیشتر از بازیکنان جوان استفاده کردیم.

وی افزود: امیدوارم در بازی آخر بتوانیم جبران کنیم چون بازی بسیار مهمی برای ما و باشگاه است انشاالله در انزلی بتوانیم سه امتیاز را بگیریم.

مربی ملوان اظهار کرد: تیم ملوان جوان است و میدان دادن به جوانان تاوان دارد اگر ما هم ستاره داشتیم، می توانستیم گلمان را حفظ کنیم.

نوری افزود: اگر شرایطی مهیا شد که بتوانیم بازیکنان باکیفیت و خارجی خوب جذب کنیم، ما هم می توانیم مقابل چنین تیم هایی خوب بازی کنیم و رقابت کنیم ، رقابت امروز برابر نبود.

وی همچنین در خصوص داوری گفت: در یک صحنه داور به بازیکن ما به خاطر تمارض کارت زرد داد، اما الان که فیلم بازی را دیدم، فهمیدم کاملا پنالتی بوده است. ۵، ۶ بازی است که این داستان رخ می دهد.

وی ادامه داد: بازی مقابل پنالتی ما را نگرفتند و قبل از آن هم برابر شمس آذر این اتفاق رخ داد در این فصل ۱۴، ۱۵ امتیاز از داوری متضرر شدیم.

نوری یاداور شد: تیمی مثل ملوان اگر داوری هم بخواهد علیه اش باشد، نمی تواند کاری از پیش ببرد، درست است که ما سهمیه می گیریم، نه سقوط می کنیم، اما داور نباید به ضرر ما باشد.

وی گفت: هواداران ملوان حقشان است که تیم قدرتمندی برای کسب سهمیه داشته باشند که امیدوارم این اتفاق سال آینده بیفتد.

وی ادامه داد: امیدوارم بازی بعدی یک داور مناسب برای ما در نظر بگیرند چون بازی آخر برابر آلومینیوم برای ما بسیار حساس است.

تراکتور با پیروزی ۳ بر یک مقابل ملوان ۵۱ امتیازی شد و در رده چهارم باقی ماند و ملوان هم در رده پنجم قرار گرفت.