مقابل ملوانی کامبک کردیم که از بهترین تیم‌های دفاعی لیگ است
مقابل ملوانی کامبک کردیم که از بهترین تیم‌های دفاعی لیگ است

مربی تراکتور: مقابل ملوانی کامبک کردیم که از بهترین تیم‌های دفاعی لیگ است تایسیزنیوز- مربی تیم تراکتور گفت: ما مقابل ملوانی سه گل زدیم و کامبک کردیم که یکی از بهترین تیم‌های دفاعی لیگ است. حمید مطهری سه شنبه شب در نشست خبری پس از بازی با ملوان اظهار کرد: ما برای نخستین بار در […]

مربی تراکتور:

مقابل ملوانی کامبک کردیم که از بهترین تیم‌های دفاعی لیگ است

مقابل ملوانی کامبک کردیم که از بهترین تیم‌های دفاعی لیگ است

تایسیزنیوز- مربی تیم تراکتور گفت: ما مقابل ملوانی سه گل زدیم و کامبک کردیم که یکی از بهترین تیم‌های دفاعی لیگ است.

حمید مطهری سه شنبه شب در نشست خبری پس از بازی با ملوان اظهار کرد: ما برای نخستین بار در فصل کامبک زدیم، قبل از این تراکتور هر موقع گل خورده بود بازی را باخته بود و این نشان داد که بازیکنان به خودباوری رسیده اند و بازی را تمام شده نمی دانند.

وی افزود: بازیکنان ما زحمت کشیدند که از آنها تشکر می کنم چون تا آخر جنگیدند و سه گل زدند و چند گل هم نتوانستیم بزنیم اما از اینکه حسین پورحمیدی کلین شیت نکرد ناراحتم.

وی یادآور شد: از همان جایی گل خوردیم که به بازیکنان گوشزد کرده بودم، کارهای فنی رو در تمرینات قبل از بازی مرور کردیم.

مطهری ادامه داد: وظیفه من ایجاد انگیزه و روحیه در بازیکنان بود که به خودباوری برسند و لیگ را با رتبه‌ای خوب به پایان برسانند امروز بازیکنان جوان ما خیلی خوب کار کردند من از روزی که آمدم فقط می خواهم زیاد کار کنم و کم صحبت کنم که البته برخی از اهالی رسانه با من زاویه دارند و من از شما و از آنها تشکر می کنم.

وی گفت: امروز نتیجه کار ما را دیدید، من دوست دارم بدون حاشیه و خالصانه کار کنم و امروز دیدید که بازیکنان ما چقدر خوب کار کردند.

وی خاطر نشان کرد: تیم ما مالکانه بازی می کند و من دوست دارم تیمم مالکانه بازی کند.

مطهری ادامه داد: من کمترین سهم را داشتم و این نتیجه حاصل تلاش بازیکنان است، فقط تلاش کردم از لحاظ روانی روی آنها کار کنم.

تراکتور با پیروزی ۳ بر یک مقابل ملوان ۵۱ امتیازی شد و در رده چهارم باقی ماند و ملوان هم در رده پنجم قرار گرفت.