نام‌نویسی برای مسابقات قرآنی در آذربایجان‌شرقی تا ۲۹ خرداد تمدید شد
نام‌نویسی برای مسابقات قرآنی در آذربایجان‌شرقی تا ۲۹ خرداد تمدید شد

نام‌نویسی برای مسابقات قرآنی در آذربایجان‌شرقی تا ۲۹ خرداد تمدید شد تایسیز نیوز- مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی گفت: نام نویسی برای شرکت در چهل و هفتمین دوره مسابقات قرآنی استان تا ۲۹ خرداد تمدید شد. حجت الاسلام «سیدشهاب الدین حسینی» با بیان اینکه نام نویسی این دوره از مسابقات از اول تا ۱۹ […]

نام‌نویسی برای مسابقات قرآنی در آذربایجان‌شرقی تا ۲۹ خرداد تمدید شد

نام‌نویسی برای مسابقات قرآنی در آذربایجان‌شرقی تا ۲۹ خرداد تمدید شد

تایسیز نیوز- مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی گفت: نام نویسی برای شرکت در چهل و هفتمین دوره مسابقات قرآنی استان تا ۲۹ خرداد تمدید شد.

حجت الاسلام «سیدشهاب الدین حسینی» با بیان اینکه نام نویسی این دوره از مسابقات از اول تا ۱۹ خرداد تعیین شده بود، افزود: با توجه به استقبال علاقه مندان، نام نویسی برای این دوره تمدید شده است.

وی اظهار کرد: این دوره از مسابقات در راستای بزرگداشت شهدای خدمت در ۲ رده سنی ۱۲ تا ۱۸ سال و بالای ۱۸ سال در بخش برادران و خواهران برگزار می شود و نام نویسی از علاقه مندان برای این دوره در حال انجام است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی گفت: مسابقات انفرادی برای افراد بالای ۱۸ سال در بخش های آوایی شامل قرائت، ترتیل، دعاخوانی و اذان و مسابقات گروهی در بخش های مدیحه سرایی و همخوانی قرآن کریم، معارف عمومی در بخش های ترجمه سوره‌های لقمان، حجرات و حشر و معارف تخصصی در بخش های قرآن کریم، صحیفه سجادیه و نهج البلاغه برگزار می شود.

حجت الاسلام حسینی، با بیان اینکه مسابقات گروه سنی ۱۲ تا ۱۸ سال نیز شامل رشته های قرائت و حفظ کل قرآن کریم است، ادامه داد: این دوره از مسابقات در هفت منطقه استان شامل تبریز، مراغه، میانه، اهر، سراب، شبستر و آذرشهر برگزار می شود.

وی یادآور شد: نفرات برتر مسابقات منطقه استانی به مرحله نیمه نهایی راه می یابند و نفرات برگزیده مرحله نیمه نهایی نیز به مسابقات کشوری این دوره که در تبریز برگزار می شود، راه می یابند.

حجت الاسلام حسینی، افزود: با توجه به اینکه محل شهادت شهدای خدمت، آذربایجان شرقی است، بر اساس اعلام سازمان اوقاف و امور خیریه، همانند سال ۱۳۹۳ این دوره از مسابقات در تبریز برگزار می شود.