نجات زن جوان از داخل رود ارس
نجات زن جوان از داخل رود ارس

نجات زن جوان از داخل رود ارس سخنگوی مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی اعلام کرد: زن جوانی که در داخل رودخانه ارس در حال غرق شدن بود، توسط عوامل این مرکز از مرگ نجات یافت. به گزارش عصرتبریز، وحید شادی‌نیا روز پنجشنبه اظهار کرد: در پی اعلام غرق شدگی زن ۳۳ ساله به مرکز […]

نجات زن جوان از داخل رود ارس

نجات زن جوان از داخل رود ارس

سخنگوی مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی اعلام کرد: زن جوانی که در داخل رودخانه ارس در حال غرق شدن بود، توسط عوامل این مرکز از مرگ نجات یافت.

به گزارش عصرتبریز، وحید شادی‌نیا روز پنجشنبه اظهار کرد: در پی اعلام غرق شدگی زن ۳۳ ساله به مرکز پیام اورژانس آذربایجان‌شرقی، بلافاصله تیمی از کارشناسان پایگاه اورژانس ۱۱۵ شهر سیه‌رود به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: پس از حضور امدادگران در محل حادثه، این بانوی جوان در آستانه غرق‌شدگی در رود ارس با تلاش نیروهای مرزبانی و کارشناسان اورژانس نجات و به بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان ساجدی هادیشهر منتقل و بستری شد.

شادی‌نیا افزود: مصدوم با تلاش و اقدام فوری نیروهای مرزبانی بعد از خارج‌سازی از آب با اقدامات درمانی اورژانس، خارج کردن آب از ریه‌ها، ماساژ و مدیریت راه هوایی و پایدار کردن وضعیت ناپایدار بیمار، جهت ادامه درمان به بیمارستان منتقل و در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری شد.

به گفته وی هم اکنون حال زن غرق شده مساعد و رو به بهبود است.