نماینده ولی فقیه و استاندار آذربایجان شرقی درگذشت پیرغلام تبریزی را تسلیت گفتند
نماینده ولی فقیه و استاندار آذربایجان شرقی درگذشت پیرغلام تبریزی را تسلیت گفتند

نماینده ولی فقیه و استاندار آذربایجان شرقی درگذشت پیرغلام تبریزی را تسلیت گفتند تایسیز نیوز – نماینده ولی فقیه و استاندار آذربایجان شرقی در پیام های جداگانه ای درگذشت « حاج علی اکبر صابری » معروف به حاج علی اکبر باطری ساز را با صدور پیام های جداگانه ای تسلیت گفتند. در پیام آیت الله […]

نماینده ولی فقیه و استاندار آذربایجان شرقی درگذشت پیرغلام تبریزی را تسلیت گفتند

تایسیز نیوز – نماینده ولی فقیه و استاندار آذربایجان شرقی در پیام های جداگانه ای درگذشت « حاج علی اکبر صابری » معروف به حاج علی اکبر باطری ساز را با صدور پیام های جداگانه ای تسلیت گفتند.

در پیام آیت الله سید محمد علی آل هاشم آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم إِنَّا للّه وإِنّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ درگذشت خادم با اخلاص و مداح اهل‌بیت(علیهم السلام) مرحوم حاج علی اکبرصابری موجب تأسف و تأثر فراوان شد.

در این پیام خاطرنشان شده است: آن ذاکر با اخلاص با نوای رسا و دلنشین خود عمر خویش را در مدح و رثای اهل بیت علیهم السلام به خصوص سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام سپری کرد.

امام جمعه تبریز مصیبت تأثربار فقدان این خادم با اخلاص اهل‌بیت علیهم السلام را به جامعه‌ مداحان استان، هیات های حسینی تبریز و خانواده حاج علی اکبر صابری تسلیت گفته و در این ایام ماه مبارک رمضان که موسم عبودیت و بندگی است از خداوند متعال مزید غفران و رحمت الهی برای مرحوم صابری و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان مسئلت کرده است.

در پیام مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی هم آمده است:

انا لله و انا الیه راجعون درگذشت ذاکر باصفای اهل بیت و پیرغلام حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، «حاج علی‌اکبر صابری» مایه تاثر و تالم شد.

در این پیام اظهار شده است: یاد و خاطره این دلسوخته خاندان عصمت و طهارت که با نوای حزین و دلنشین، عمر بابرکت خود را در مدح و رثای سرور و سالار شهیدان و ترویج معارف والای عاشورایی سپری کرد، همواره در ذهن و یاد دوستداران اهل بیت خواهد ماند.

استاندار آذربایجان شرقی این ضایعه تاثرانگیز را به مردم شریف و حسینی تبریز، جامعه مداحان اهل بیت(علیهم السلام) و به ویژه خانواده آن مرحوم تسلیت عرض کرده است.

رحمتی مسئلت کرده است: خداوند متعال روح آن عزیز سفرکرده را با اولیای الهی محشور و درجاتش را عالی فرماید و به بازماندگان صبر و اجر عنایت کند.

به گزارش تایسیز نیوز این پیرغلام حسینی روز گذشته پس از یک دوره بیماری، دار فانی را وداع گفت.