نگاه تحول گرایانه دولت مردمی الگویی برای آینده
نگاه تحول گرایانه دولت مردمی الگویی برای آینده

نگاه تحول گرایانه دولت مردمی الگویی برای آینده تایسیز نیوز – دولت مردمی آیت الله رئیسی از همان ابتدای کار با نگاه تحولی در بخش های مختلف کشور روی کار آمد و با تدوین سند تحول مردمی نشان داد که برای رسیدن به این هدف به همراهی و همت عمومی تکیه کرده است نگاهی که […]

نگاه تحول گرایانه دولت مردمی الگویی برای آینده

نگاه تحول گرایانه دولت مردمی الگویی برای آینده

تایسیز نیوز – دولت مردمی آیت الله رئیسی از همان ابتدای کار با نگاه تحولی در بخش های مختلف کشور روی کار آمد و با تدوین سند تحول مردمی نشان داد که برای رسیدن به این هدف به همراهی و همت عمومی تکیه کرده است نگاهی که می تواند الگویی برای دولت های آینده باشد.

به گزارش تایسیز نیوز، دولت مردمی سیزدهم با خط مشی شهید آیت الله رئیسی به رغم همه مشکلات، در کنار تامین هزینه‌های جاری، توجه ویژه‌ای به تکمیل زیرساخت‌ها و رونق تولید و افزایش اشتغال داشته و در جریان سفرهای استانی با اولویت‌بندی، روند رفع گرفتاری های مردم و پیشرفت و آبادانی کشور را پیگیری کرده است.

در نزدیک به سه سال گذشته با اهتمام دولت مردمی ده‌ها پروژه در حوزه‌های مختلف عمرانی، صنعتی، معدنی، کشاورزی، نفت و گاز در نقاط مختلف کشور بهره برداری شده است که نتایج ارزنده ای را در اشتغال زایی، تولید، صادرات و افزایش درآمد کشور به همراه خواهد داشت.

همچنانکه در حوزه سیاست خارجی تحولات مثبتی در جهت منافع ملی صورت گرفته و سیاست خارجی متوازنی در راستای توسعه روابط با کشورهای مختلف جهان با اولویت همسایگان و استفاده از ظرفیت مجامع و سازمان‌های منطقه‌ای و بین‌المللی در دستور کار دولت بوده است، بودجه دولت و برنامه هفتم توسعه بیانگر تغییر نگاه دولت از جمله در زمینه افزایش اختیار استان ها است.

توجه به استان ها از رویکردهای مهم دولت شهید رئیسی بود و با انجام سفرهای استانی و حضور در میان مردم و بازدید از طرح های نیمه تمام گام های مثبتی برای پایان کارهای به جا مانده برداشته شد ضمن اینکه این سفرها موجب تقویت همدلی و اتحاد ملت و دولت بود که نشانه اش را در حضور باشکوه و به یاد ماندنی مردم در مراسم تشییع شهدای خدمت دیدیم.

شکستن قفل واحدهای راکد تولیدی، گره گشایی از طرح های نیمه تمام و تحقق رویاهای ناباورانه کودکان روستایی نور امیدی در دل مردم انداخته بود و چراغ راهی بود برای کسانی که غم مردم دارند و درصدد رفع مشکلات هستند.

سفرهای استانی رییس جمهور که به منظور بررسی شرایط مناطق مختلف کشور در بخش های مختلف اقتصادی و اجتماعی انجام می شد، جدا از نقشی که در رفع مشکلات و تکمیل طرح های نیمه تمام داشت موجب تقویت وفاق ملی، رفع محرومیت نقاط محروم و تسریع در روند توسعه می شد.

حضور بالاترین مقام اجرایی کشور در شهرستان های گمنام نشانه نگاه عدالت محور دولت به مردم در جای جای کشور بود، حضوری که بی شک تقویت دلبستگی عمومی با نظام را به همراه دارد و استقبال گرم و چشمگیر مردم در دیدارهای عمومی این سفرها گویای این موضوع است .

تشییع میلیونی پاسخی به نگاه تحولی دولت مردمی

نگاه تحول گرایانه دولت مردمی الگویی برای آینده

مردم قدرشناس کشورمان با حضور باشکوه در تشییع شهدای خدمت پاسخ سفرهای استانی و حضور مشکل گشای دولتمردان در مناطق مختلف را دادند .

مردانی که دغدغه خدمت به مردم دارند و برای رسیدن به هدفشان شب و روز نمی شناسند و خود را مقید به میز و صندلی نمی کنند بی شک از یاد مردم فراموش نمی شوند .

آیت الله رئیسی جا پای شهیدان بهشتی و رجایی گذاشت و با زندگی بی ریا و خالصانه ملت را با خود همراه کرد.

تضعیف وحدت و انسجام مردم و دولت از راهبردهای دشمنان است و مردم بصیر و آگاه کشور با حضور میلیونی در مراسم تشییع شهدای خدمت بار دیگر دشمنان را ناامید کردند.