وضعیت نامناسب امکانات بین راهی آذربایجان‌ شرقی
وضعیت نامناسب امکانات بین راهی آذربایجان‌ شرقی

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اذعان کرد وضعیت نامناسب امکانات بین راهی آذربایجان‌ شرقی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به وضعیت نامناسب برخی امکانات بین‌راهی نظیر سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌ها، گفت: نظارت بر سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌های بین راهی باید مستمر بوده و خدمات مطلوب به مسافران ارائه شود. به گزارش تایسیز […]

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اذعان کرد

وضعیت نامناسب امکانات بین راهی آذربایجان‌ شرقی

وضعیت نامناسب امکانات بین راهی آذربایجان‌ شرقی

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به وضعیت نامناسب برخی امکانات بین‌راهی نظیر سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌ها، گفت: نظارت بر سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌های بین راهی باید مستمر بوده و خدمات مطلوب به مسافران ارائه شود.

به گزارش تایسیز نیوز، جبارعلی ذاکری در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان اظهار کرد: جلسات کمیته‌های دوازده‌گانه این ستاد در راستای برنامه‌ریزی ویژه برای تعطیلات نیمه دوم تابستان به صورت مرتب برگزار شده و گزارش خود را به ستاد ارائه کنند.

وی با تأکید بر آمادگی دستگاه‌های عضو ستاد اجرایی خدمات سفر استان برای مدیریت سفرهای هموطنان در نیمه دوم تابستان، تصریح کرد: باید امکانات استان و همه دستگاه‌های مرتبط با امر سفر برای اجرای سفری ایمن و آسان برای هموطنان مهیا بوده و به‌کارگیری شود.

ذاکری با اشاره به وضعیت نامناسب برخی امکانات بین‌راهی نظیر سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌ها، گفت: نظارت بر سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌های بین راهی باید مستمر بوده و خدمات مطلوب به مسافران ارائه شود.

وی یادآور شد: ستاد اجرایی خدمات سفر استان مختص ایام نوروز نیست و باید این ستاد در ایام تابستان نیز برای ارائه خدمات مطلوب به هموطنان پای‌کار باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار با اشاره به وضعیت آزادراه تبریز- زنجان تصریح کرد: در دور دوم سفر رئیس جمهور به استان، برای نگهداری و ترمیم این آزادراه ۳۰۰ میلیارد تومان اختصاص‌ یافته که در حال پیگیری برای پرداخت آن هستیم.