ویژه‌نامه «آلاله» منتشر شد
ویژه‌نامه «آلاله» منتشر شد

ویژه‌نامه «آلاله» منتشر شد ویژه نامه «آلاله» شامل اقدامات شاخص و عملکرد مجموعه شهرداری تبریز در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، دفاع مقدس و کنگره ملی بزرگداشت ۱۰ هزار شهید استان آذربایجان‌شرقی در ۱۰۲ صفحه به صورت تمام رنگی منتشر شد. به گزارش تایسیز نیوز، اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز  اقدام […]

ویژه‌نامه «آلاله» منتشر شد

آلاله

ویژه نامه «آلاله» شامل اقدامات شاخص و عملکرد مجموعه شهرداری تبریز در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، دفاع مقدس و کنگره ملی بزرگداشت ۱۰ هزار شهید استان آذربایجان‌شرقی در ۱۰۲ صفحه به صورت تمام رنگی منتشر شد.

به گزارش تایسیز نیوز، اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز  اقدام به انتشار عملکرد ۲ ساله مجموعه شهرداری تبریز در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، دفاع مقدس وکنگره ملی بزرگداشت ۱۰ هزار شهید استان آذربایجان‌شرقی تحت عنوان «آلاله» کرده است.

در این ویژه‌نامه شهردار تبریز در پیامی آورده است: «امید است اقدامات انجام شده طی ۲ سال گذشته در حوزه ایثار و شهادت و به خصوص بزرگداشت دومین کنگره ملی ۱۰ هزار شهید استان آذربایجان‌شرقی توسط شورای اسلامی شهر و شهرداری تبریز، مورد رضایت روح والای گلگون کفنان، مقام معظم رهبری و خانواده‌های گرانقدر شهدا واقع شود؛ که هر قدمی در راستای پیشرفت تبریز برداشته شده، همه و همه به یاد این عزیزان بوده و با مددگیری از روح بلند آن اسطوره‌های بی‌بدیل است.

طی  ۲ سال گذشته، شهرداری تبریز با به کارگیری تمام توان خود، تعریف جدیدی از مدیریت شهری با عملکرد جهادی ارائه داد تا در عمل نشان دهد که سرلوحه قرار دادن فرهنگ ایثار و شهادت در تمامی اقدامات شهری، فقط یک شعار نبوده، بلکه به عنوان یک آرمان والا نگریسته شده و به آن، جامه عمل پوشانیده شده است.»

سرآغاز مطالب این ویژه‌نامه متن کامل بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در دیدار با مسئولان برگزاری کنگره ملی بزرگداشت ۱۰  هزار شهید استان آذربایجان‌شرقی است که آذرماه سال جاری ایراد فرمودند.

همچنین هر صفحه از ویژه‌نامه آلاله مزین به وصیت‌نامه یکی از شهدای والامقام هشت سال دفاع‌ مقدس است که وصیت‌نامه ۴۳ شهید دفاع مقدس در این ویژه‌نامه گنجانده شده است.

گفتنی است اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز در سال جاری اقدام به انتشار کتاب بهشت ماندگار به چهار زبان زنده دنیا، جلد سوم کتاب آذربایجانی‌ها، تاریخ دیپلماسی شهر تبریز  به دو زبان انگلیسی و فارسی و کتاب گنجینه فرش شهرداری تبریز به ۲ زبان انگلیسی و فارسی کرده است.

همچنین این اداره کل کتاب سال شهرداری تبریز شامل عملکرد این نهاد شهری در سال ۱۴۰۲ با نگاهی به عملکرد سال گذشته و برنامه‌های سال ۱۴۰۳ شهرداری تبریز را در دست انتشار دارد.