پروژه پارک نشاط شهرک خاوران در مرحله تکمیل و بهره برداری
پروژه پارک نشاط شهرک خاوران در مرحله تکمیل و بهره برداری

پروژه پارک نشاط شهرک خاوران در مرحله تکمیل و بهره برداری با اتمام مرحله های نهایی فنی و عمرانی و اجرایی پارک جدید “نشاط”، این پروژه طی روزهای آتی به بهره برداری می رسد. به گزارش شهریار، پارک محله ای نشاط به مساحت ۵۵۰۰ متر مربع، برخوردار از زمین مینی فوتبال به مساحت ۹۱۵ متر […]

پروژه پارک نشاط شهرک خاوران در مرحله تکمیل و بهره برداری

9

با اتمام مرحله های نهایی فنی و عمرانی و اجرایی پارک جدید “نشاط”، این پروژه طی روزهای آتی به بهره برداری می رسد.

به گزارش شهریار، پارک محله ای نشاط به مساحت ۵۵۰۰ متر مربع، برخوردار از زمین مینی فوتبال به مساحت ۹۱۵ متر مربع و مجهز به چمن مصنوعی، فنس کشی و کانکس های استراحت تجهیز شده به وسایل بهداشتی و رختکن ویژه ورزشکاران (واقع در جنب پارک نشاط )، زمین بازی ورزشی به مساحت ۴۰۰ متر مربع و کفپوش های پارکی به مساحت ۲۲۵۰ متر مربع، ایجاد فضای سبز و …. در مرحله نهایی و تکمیلی خود برای بهره برداری در هفته سوم اسفند ماه قرار گرفت. 

پروژه زمین مینی فوتبال ایجاد شده در این پارک از جمله پروژه های ورزشی محله ای شهرداری منطقه ۹ تبریز است که در کنار زمین ورزشی مجهز به میز پینگ پنگ، پایه بسکتبال و فوتبال دستی انسانی، با هدف برآورده ساختن نیازهای علاقمندان به ورزش های مفرح همانند فوتبال، بسکتبال و … و برگزاری مسابقات ورزشی از این دست در سطح محلات؛ در حال تکمیل و بهره برداری است.