پنج قلوهای ملکانی از طرح حمایتی مسکن بهره مند می شوند
پنج قلوهای ملکانی از طرح حمایتی مسکن بهره مند می شوند

پنج قلوهای ملکانی از طرح حمایتی مسکن بهره مند می شوند تایسیز نیوز- اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی اعلام کرد: طرح حمایتی مسکن برای خانواده پنج قلوهای ملکانی به زودی اجرایی می شود. پس از به دنیا آمدن پنج قلوهای اهل لیلان در مرکز آموزشی پژوهشی درمانی الزهرا (س) تبریز، مدیران راه و […]

پنج قلوهای ملکانی از طرح حمایتی مسکن بهره مند می شوند

پنج قلوهای ملکانی از طرح حمایتی مسکن بهره مند می شوند

تایسیز نیوز- اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی اعلام کرد: طرح حمایتی مسکن برای خانواده پنج قلوهای ملکانی به زودی اجرایی می شود.

پس از به دنیا آمدن پنج قلوهای اهل لیلان در مرکز آموزشی پژوهشی درمانی الزهرا (س) تبریز، مدیران راه و شهر سازی استان در این مرکز حضور یافته و ضمن دیدار با پدر خانواده اعلام کردند: به منظور حمایت از خانواده و تحقق جوانی جمعیت و نیز تسهیل امور این خانواده و پس از طی مراحل اداری در مدت زمان کوتاهی قطعه زمینی به این خانواده جوان اعطا خواهد شد.

بر اساس قانون واگذاری زمین رایگان به خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر که تاریخ تولد فرزند سوم آن‌ها همزمان یا پس از زمان تصویب قانون جوانی جمعیت ( ۲۴ آبان ۱۴۰۰) باشد، مشمول این تسهیلات می‌شوند و این زمین‌ها به کسانی که پیشتر نیز مسکن مهر دریافت کرده‌اند، تعلق می‌گیرد.

جواد احمدیان جانشین رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز نیز با حضور در بیمارستان الزهرا(س) ضمن عیادت از مادر و نوزادان پنج قلو، بر ارایه خدمات بهینه به این خانواده تاکید و اظهار کرد: تمام امکانات این مرکز برای مراقبت از مادر و فرزندان آماده است.

مادر ۳۰ ساله بخش لیلان، در دومین زایمان خود در مرکز آموزشی درمانی و تحقیقاتی الزهرا(س) تبریز در پنجم خرداد ماه جاری، پنج فرزند پسر به دنیا آورد.

قل اول با وزن ۲۱۰۰گرم، قل دوم ۱۵۳۰ گرم، قل سوم ۱۹۲۰ گرم ، قل چهارم ۱۷۰۰ گرم و قل پنجم هم ۲۱۰۰ گرم وزن دارند.

این خانواده که از اهالی شهر لیلان شهرستان ملکان در آذربایجان شرقی هستند پیش از این دارای یک فرزند دختر پنج ساله بودند و این بارداری به طور طبیعی اتفاق افتاده و مادر درمان های ناباروی دریافت نکرده است.