کاهش نسبی دما در برخی از نقاط کشور
کاهش نسبی دما در برخی از نقاط کشور

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد؛ کاهش نسبی دما در برخی از نقاط کشور سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: در مناطقی از شمال غرب کشور استان گیلان، غرب مازندران و در ارتفاعات البرز مرکزی وزش باد شمالی کاهش نسبی دما و رگبار باران گاهی رعد و برق پیش‌بینی می شود. به گزارش تایسیز نیوز، سازمان هواشناسی […]

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد؛

کاهش نسبی دما در برخی از نقاط کشور

کاهش نسبی دما در برخی از نقاط کشور

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: در مناطقی از شمال غرب کشور استان گیلان، غرب مازندران و در ارتفاعات البرز مرکزی وزش باد شمالی کاهش نسبی دما و رگبار باران گاهی رعد و برق پیش‌بینی می شود.

به گزارش تایسیز نیوز، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: طی روز جاری در مناطقی از شمال غرب کشور استان گیلان، غرب مازندران و در ارتفاعات البرز مرکزی وزش باد شمالی کاهش نسبی دما و رگبار باران گاهی رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

در جنوب سیستان و بلوچستان جنوب کرمان شمال و شرق هرمزگان افزایش ابر رگبارو رعد و برق و وزش باد شدید رخ می‌دهد و در سایر مناطق کشور جوی پایدار مستقر است.

همچنین در شمال شرق، شرق دامنه‌های جنوبی البرز واقع در سمنان، تهران و البرز مناطقی از مرکز و غرب کشور وزش باد افزایش می‌یابد و سبب خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا می‌شود.