کسب رتبه برتر کلینیک سیار سلامت شهرداری تبریز در سطح کشور
کسب رتبه برتر کلینیک سیار سلامت شهرداری تبریز در سطح کشور

کسب رتبه برتر کلینیک سیار سلامت شهرداری تبریز در سطح کشور عملکرد و نتایج قابل قبول کمی و کیفی غربالگری دیابت در طول سال مهمترین عامل کسب مقام برتر کشوری برای اتوبوس سلامت سیار شهرداری تبریز است. به گزارش تایسیز نیوز، افتتاح و راه اندازی اتوبوس دیابت شهرداری در ۳۱ اردیبهشت ماه که متقارن به روز […]

کسب رتبه برتر کلینیک سیار سلامت شهرداری تبریز در سطح کشور

سلامت

عملکرد و نتایج قابل قبول کمی و کیفی غربالگری دیابت در طول سال مهمترین عامل کسب مقام برتر کشوری برای اتوبوس سلامت سیار شهرداری تبریز است.

به گزارش تایسیز نیوز، افتتاح و راه اندازی اتوبوس دیابت شهرداری در ۳۱ اردیبهشت ماه که متقارن به روز جهانی اهداء عضو بود با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و مشارکت مستقیم شرکت نووونوردیسک پارس که از طریق انعقاد و تنظیم قرار داد با شهرداری تبریز صورت گرفت، مقرر شد تا پایان سال‌ ۱۴۰۲ برای ۱۲ هزار نفر از شهروندان غربالگری دیابت با هدف آگاه سازی و پیشگیری از ابتلا به این بیماری خاموش صورت گیرد.

نتایج اخذ شده تا پایان دیماه توسط شرکت نووونوردیسک پارس مبنی بر رضایتمندی کامل این مجموعه از میزان خدمات کمی و کیفی اداره کل سلامت و امور اجتماعی بوده و همین امر زمینه ساز کسب مقام برتر کشوری اتوبوس سیار دیابت شهرداری شدد.

برپایه این گزارش تا آخرین روزهای اسفند با استقرار اتوبوس در ۱۴۰ منطقه در سطح شهر تبریز طی غربالگری از ۱۰ هزار نفر حدود ۲ هزار نفر بیمار دیابتیک شناسایی شده است که مورد قبول و رضایت شرکت مذکور طرف قرار داد شهرداری واقع شده است.

بپاس ارج نهادن به این همکاری‌ها و فعالیت های شهرداری تبریز که در طول سال‌ ۱۴۰۲ خصوصا در محلات هدف کم برخوردار انجام گرفت با اهدا لوح تقدیر از یعقوب هوشیار شهردار محترم کلانشهر تبریز و محمد حسین حسن زاده مدیر کل مرکز سلامت، ریما عندلیب مدیر سلامت شهروندی و نسرین سلامتی کارشناس تغذیه سلامت شهروندی اداره کل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز، توسط اکین اکسکیلی مدیر شرکت نووونوردیسک پارس تجلیل و تقدیر صورت گرفت.