کمک به جبهه مقاومت اهتمام شهید رئیسی بود
کمک به جبهه مقاومت اهتمام شهید رئیسی بود

کمک به جبهه مقاومت اهتمام شهید رئیسی بود تایسیز نیوز- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: کمک به جبهه مقاومت و توجه به مقابله با تجاوزگری رژیم صهیونیستی اهتمام آیت الله شهید رئیسی بود که در معادلات سیاسی و دفاعی منطقه بسیار تاثیرگذار است. حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی در آیین بزرگداشت […]

کمک به جبهه مقاومت اهتمام شهید رئیسی بود

کمک به جبهه مقاومت اهتمام شهید رئیسی بود

تایسیز نیوز- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: کمک به جبهه مقاومت و توجه به مقابله با تجاوزگری رژیم صهیونیستی اهتمام آیت الله شهید رئیسی بود که در معادلات سیاسی و دفاعی منطقه بسیار تاثیرگذار است.

حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی در آیین بزرگداشت شهدای خدمت در مرند، استقامت و شجاعت در مقابل دشمنان را یکی از ویژگی های مسئول مجاهد در تراز انقلاب اسلامی عنوان و اظهار کرد: ایستادگی در مقابل دشمنان از بارزترین ویژگی های شهید آیت الله رئیسی و وزیر امور خارجه شهید بود که موجب شد در یاد و خاطره ملت های آزاده ماندگار شوند.

وی تشییع باشکوه و حماسی شهدای خدمت را نشانگر پیوند عمیق بین مردم و مسئولان در جمهوری اسلامی ارزیابی کرد و افزود: حضور پرشکوه مردم و اظهار ارادت آنها به خادمان مخلص، انقلابی و تلاشگر دهان همه رسانه های دنیا را بست و نشان داد که پیوند عمیقی بین مردم و مسئولان وجود دارد.

نجفقلی زاده سرایی ادامه داد: مردم ایران اسلامی و به خصوص آذربایجان و تبریز ولایی نشان دادند که عاشق ولایت هستند و عشق به شهادت در خون ملت ما جاری است و همین امر موجب شده است تا نظام مقدس جمهوری اسلامی با صلابت به راه خود ادامه دهد.

وی ویژگی های مسئول جهادگر و انقلابی را برگرفته از توصیه ها و رهنمودهای مقام رهبری بیان و اضافه کرد: هر مسئولی در هر جایگاهی باید مجاهد در راه اسلام و خدا باشد و این مجاهدت در زمان های مختلف معانی متفاوتی دارد.

نجفقلی زاده سرایی با بیان اینکه جهاد امروز باید جهاد تیین و بیان توانمندی ها و موفقیت های نظام در عرصه های مختلف باشد، در این راه رسانه ها نقش بسیار مهم و پررنگی بر عهده دارند.

به گزارش تایسیز نیوز، آیت الله سیدابراهیم رییسی خادم‌الرضا(ع) و رییس جمهور انقلابی کشورمان، آیت الله سید محمد علی آل هاشم، نماینده محبوب ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز و مالک رحمتی استاندار جوان و پرتلاش آذربایجان شرقی به همراه و حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جهادی ، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور، سرهنگ خلبان سیدطاهر مصطفوی، سرهنگ کمک خلبان محسن دریانوش و سرگرد فنی بهروز قدیمی عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی در اثر سانحه هوایی همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شدند.