افزایش مشارکت مردم، بخشی از آرزوی نیروهای انقلاب است
افزایش مشارکت مردم، بخشی از آرزوی نیروهای انقلاب است

مسوول ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در آذربایجان شرقی: افزایش مشارکت مردم، بخشی از آرزوی نیروهای انقلاب است تایسیز نیوز- مسوول ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در آذربایجان شرقی با بیان اینکه افزایش سطح مشارکت مردم بخشی از آرزوی نیروهای انقلاب است، گفت: نیروهای انقلابی بدون هیچ دلهره‌ای خوشحالند و امیدوارند تا مشارکت‌های عمومی فراگیر را همچون […]

مسوول ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در آذربایجان شرقی:

افزایش مشارکت مردم، بخشی از آرزوی نیروهای انقلاب است

افزایش مشارکت مردم، بخشی از آرزوی نیروهای انقلاب است

تایسیز نیوز- مسوول ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در آذربایجان شرقی با بیان اینکه افزایش سطح مشارکت مردم بخشی از آرزوی نیروهای انقلاب است، گفت: نیروهای انقلابی بدون هیچ دلهره‌ای خوشحالند و امیدوارند تا مشارکت‌های عمومی فراگیر را همچون انتخابات‌ گذشته همچنان شاهد باشند.

روح الله رشیدی روز دوشنبه در محفل هماهنگی هواداران سعید جلیلی، کاندیدای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در تبریز، افزود: جلیلی نزدیک به یک دهه خود را در ساحت سیاست کشور عرضه کرده و تلاش دارد تا تجربه‌ و معلومات خود را در اداره بهتر کشور قرار دهد.

وی با بیان اینکه جلیلی، خلوص، نیت، تقوا، شعور و تحلیل سیاسی دارد، اظهار کرد: بلوغ سیاسی وی در سال ۱۴۰۰ را همگان دیدند که چگونه و در چه شرایط ضروری برای جریان انقلاب، با حرکت خود به نفع شهید آیت الله رییسی کنار رفت و بعد از انتخابات نیز بدون خودنمایی و جلوه فروشی کمک کرد و همچنان نیز با این تفکر به راه خود ادامه می‌دهد و کوچکترین تغییری در احوالات او وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه نیروهای انقلابی تلاش دارند تا جریان مشارکت مردم در انتخابات تقویت یابد، ادامه داد: فضای عمومی جامعه با هدایت رهبر معظم انقلاب به مشارکت خوب مردم منجر شده و به گسست‌های سیاسی و اجتماعی خاتمه داده می‌شود و افرادی که مواضع رادیکال و گردن کشی می‌کردند و در تلاش برای باج خواهی بودند، متوجه شدند چیزی نیست و فعالیت سیاسی خود را در چارچوب استانداردها آوردند.

رشیدی به سانحه بالگرد شهدای خدمت نیز اشاره کرد و یادآور شد: اگر چنین حادثه‌ای در کشورهای دیگر اتفاق می‌افتاد، می‌توانست به بحران تبدیل شود ولی در سایه هدایت رهبر معظم انقلاب حتی کوچکترین خللی در کشورمان ایجاد نشد. بیگانگان فکر می‌کردند که کشورمان به واسطه این حادثه دچار خدشه می شود در حالی که در آستانه اربعین شهدای خدمت، شاهد برگزاری انتخابات خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: بخشی از نیروهای انقلاب دچار تنبلی شده و به دنبال سفره‌ آماده بودند تا همه چیز دست به دست هم دهد و نتیجه برایشان حاصل شود در حالی که چنین شرایطی خلاف حکمت است و باید زحمت بکشند تا به نتیجه دست یابند.

مسوول ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در آذربایجان شرقی با اشاره به مشارکت بالای مردم و نیروهای انقلابی در انتخابات سال‌های ۸۴ و ۸۸، افزود: این نتیجه حاصل تلاش شبانه روزی نیروهای انقلاب بود و نباید از مشارکت پایین، حتی اگر فرد مورد نظر ما انتخاب شود، استقبال کنیم.

وی با بیان اینکه برخی، نیروهای انقلابی را متهم به حمایت دست‌های پشت پرده می‌کنند، خاطرنشان کرد: هنر نیروهای انقلاب اینجا دیده می‌شود که نشان بدهند تفکرات برخی، اشتباه است و نیروهای انقلابی با تلاش‌های خود، حرف برای گفتن دارند.

وی ادامه داد: نیازمند آغاز حرکت در محلات شهر برای برقراری شور اجتماعی هستیم و باید پویایی و نشاط سیاسی در شهر حاکم شود و قبول کنیم که دنیای فضای مجازی نیز بخشی از واقعیت است.

رشیدی تاکید کرد: تبریز مرکز ثقل سیاسی سال ۱۴۰۳ بود و وزن سیاسی در این شهر تعیین کننده است بنابراین حرکت‌ها و اقدامات باید متناسب با اهمیت جایگاه این شهر باشد چرا که با عافیت طلبی نمی‌توان مرکز ثقل سیاسی کشور را مدیریت کرد.

به گفته وی، باید انگیزه و انرژی خود را مضاعف کنیم و به میدان رقابت بیاییم، زیرا اگر اینگونه نباشد، پشیمانی به دنبال خواهد داشت.

وی با بیان اینکه نباید در زمین بازی بیگانگان در عرصه انتخابات حرکت کرد، ادامه داد: باید شائبه‌ و سوءبرداشت‌ها را رفع کنیم و با حوصله، صبر و مدارا برخورد کنیم و وارد خط توهین و افترا نشویم چرا که جلیلی نیز به همین عقیده است.

مسوول ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در آذربایجان شرقی اضافه کرد: برگ برنده در این دوره از انتخابات، شهرهای کوچک و روستاها هستند که جمعیت این مناطق صمیمانه پای انتخابات آمده و کمتر تحت تاثیر فضای مجازی قرار می‌گیرند و از هرکسی که سابقه و بیان نزدیک به زندگی آنها داشته باشد، حمایت می‌کنند. جلیلی یک دهه در شهرها و روستاها کشور حضور داشته و به میان مردم رفته و در این خصوص حرف زیادی برای گفتن دارد.

وی تاکید کرد: نقطه محوری کارهای سیاسی ما، اخلاص است که اگر باشد، مردم آن را دریافت و در این مسیر حرکت می‌کنند. ما باید این حرکت را به جای گوشه گیری ایجاد کنیم.