به وقت حماسه
به وقت حماسه

به وقت حماسه تایسیز نیوز- مردم تبریز از اولین ساعات آغاز انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری پای صندوق رای حاضر شده و برگ زرین دیگری در تاریخ حماسه ساز این دیار رقم زدند. روز سرنوشت ساز بالاخره فرا رسید و همزمان با اربعین شهدای خدمت، انتخابات ریاست جمهوری با حضور مردم ایران اسلامی در سراسر […]

به وقت حماسه

به وقت حماسه

تایسیز نیوز- مردم تبریز از اولین ساعات آغاز انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری پای صندوق رای حاضر شده و برگ زرین دیگری در تاریخ حماسه ساز این دیار رقم زدند.

روز سرنوشت ساز بالاخره فرا رسید و همزمان با اربعین شهدای خدمت، انتخابات ریاست جمهوری با حضور مردم ایران اسلامی در سراسر کشور و حتی دنیا در حال برگزاری است.

مردم آذربایجان شرقی نیز همزمان با مردم سراسر کشور از همان ساعات آغازین انتخابات، پای صندوق رای رفته و نام رئیس جمهور منتخب خود را به صندوق می‌اندازند.

به تصویرکشیدن حماسه مردم شهر اولین‌ها که با ایستادن در صف‌های طولانی شعب اخذ رای، نشان می‌دهند سرنوشت کشور برایشان اهمیت دارد، در قاب دوربین نمی‌گنجد اما برای دریافت حس و حال مردم این دیار با تعدادی از رای دهنده ها هم کلام شدیم.

رئیس جمهور منتخب باید برای کشور از جان و دل کار کند

یکی از بانوان حاضر در پایگاه اخذ رای، اظهار می‌کند: می‌خواهم، خودم رئیس جمهور مدنظرم را انتخاب کنم.

وی ادامه می‌دهد: رئیس جمهوری که انتخاب می‌شود باید برای کشورمان از جان و دل کار کند و به داد مردم در این شرایط سخت اقتصادی برسد.

به وقت حماسه

اکنون وقت تردید نیست/ همه باید بیاییم

در سوی دیگر، مرد میانسالی در حال رای دادن است که به ایرنا، می‌گوید: بنا توجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب، رای دادن، وظیفه اجتماعی و شرعی ما است.

وی با اشاره به کسانی برای رای دادن، تردید دارند، می‌افزاید: اکنون وقت تردید نیست و زمان آمدن پای صندوق است.

وی تاکید می‌کند: باید همه به پای صندوق رای بیاییم و مشت محکمی بر دهان بدخواهان و دشمنان ایران اسلامی بزنیم.

به وقت حماسه

فقط به خاطر اعتقاد به خودم آمده‌ام

دختر خانمی که می‌گوید فرزند نظامی و از خانواده شهدا است، در گفت‌وگو با ایرنا، اظهار می‌کند: فقط به خاطر اعتقادم آمده‌ام. معتقد هستم که آمدن ما به پای صندوق رای، لازم است و حداقل به خود اهمیت می‌دهیم.

وی ادامه می‌دهد: منظور از اعتقادی که می‌گویم، اعتقاد به خودم است. اگر انسان اعتقاد داشته باشد، هر چیزی حتی رای دادن برایش ارزشمند است.

وی می‌افزاید: امیدوارم گزینه‌ای که برای ریاست جمهوری انتخاب کردم، بهتر از سایر گزینه‌ها باشد و اعتقادم زیر سوال نرود.

به درد و دل مردم گوش کند

یکی دیگر از بانوان که به همراه همسرش برای رای دادن آمده است نیز به ایرنا، می‌گوید: خوشحال هستم که برای روشن شدن تکلیف و وضعیت کشورم رای دادم تا رئیس جمهور را انتخاب کنم.

وی می‌افزاید: رئیس جمهوری که انتخاب می‌شود باید به درد و دل مردم گوش کند و مشکلات کشور را حل کند.

وی با اشاره به کسانی که هنوز برای حضور در پای صندوق، تردید دارند، می‌گوید: ایران، کشور ما و نه بیگانگان است و ما در این کشور زندگی می‌کنیم. تکلیف همه ما رای دادن است و باید به کوری چشم دشمنان همه رای بدهند.

به وقت حماسه

رئیس جمهور باید همه را به یک چشم ببیند

یکی از مردان حاضر در این پایگاه اخذ رای نیز در گفت‌وگو با ایرنا، می‌گوید: برای اطاعات از رهبر معظم انقلاب، حفظ خون شهدا و کشورمان و انتخاب رئیس جمهور آمده‌ام. اگر رئیس جمهور نداشته باشیم، کشورمان بی سرپرست می‌شود.

وی که از قشر زحمتکش کارگری است، ادامه می‌دهد: از رئیس جمهوری که انتخاب خواهد شد، درخواست داریم که به اقتصاد کشورمان و به خصوص وضعیت بیمه کارگران و معیشت این قشر ضعیف رسیدگی کند.

وی با بیان این‌که پسر ۳۴ ساله‌اش بیکار است، می‌افزاید: از رئیس جمهور انتظار داریم که همه را به یک چشم ببیند تا هم مردم راضی شوند و هم نظام و اسلام تقویت یابند.

راه شهید رئیسی را ادامه دهد

بانوی دیگری که به همراه همسرش برای اخذ رای آمده است نیز می‌گوید: همه باید رای بدهیم تا ایرانمان سربلند شود.

وی می‌افزاید: خواسته ما این است که رئیس جمهور و یا هر مسئول دیگری که انتخاب می‌شود باید برای مردم کار کند و راهی که ملت می‌خواهد برود. راه شهید رئیسی را ادامه دهد و به مردم خیانت نکند.