صدور هشدار نارنجی هواشناسی در آذربایجان شرقی 
صدور هشدار نارنجی هواشناسی در آذربایجان شرقی 

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان خبر داد صدور هشدار نارنجی هواشناسی در آذربایجان شرقی  تایسیز نیوز – کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان از صدور هشدار نارنجی هواشناسی در آذربایجان شرقی و بارش باران در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه، ۲۲ و ۲۳ خردادماه در این استان خبر داد. نوروز اصغر زاده در خصوص آخرین وضعیت آب […]

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان خبر داد

صدور هشدار نارنجی هواشناسی در آذربایجان شرقی 

صدور هشدار نارنجی هواشناسی در آذربایجان شرقی 

تایسیز نیوز – کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان از صدور هشدار نارنجی هواشناسی در آذربایجان شرقی و بارش باران در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه، ۲۲ و ۲۳ خردادماه در این استان خبر داد.

نوروز اصغر زاده در خصوص آخرین وضعیت آب و هوای استان، اظهار کرد: بیشترین میزان بارش روز گذشته از شهرستان عجبشیر با ۶.۳ میلی متر گزارش شده است.

وی ادامه داد: فعالیت این سامانه‌ی بارشی در قالب هشدار زرد تا روز شنبه نیز در استان ادامه دارد، شدت فعالیت این سامانه‌ی بارشی در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه بیش‌تر خواهد بود.

اصغرزاده افزود: برای روز چهارشنبه کاهش ۲ الی ۳ درجه‌ای دما در آذربایجان شرقی پیش‌بینی می‌شود.

وی در خصوص دمای تبریز طی ۲۴ ساعت گذشته، خاطرنشان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته، بیشینه و کمینه دمای تبریز به ترتیب ۲۲ و ۱۸ درجه بالای صفر بوده و دمای فعلی آن نیز ۱۸ درجه است که نسبت به روز گذشته ۹ درجه کاهش یافته است.

وی در خصوص خنک‌ترین و گرم‌ترین شهر استان، بیان کرد: تیکمه داش با دمای ۹ درجه بالای صفر خنک‌ترین و جلفا با دمای ۳۴ درجه بالای صفر گرم‌ترین شهر استان گزارش شده است.