قدردانی وزیر ورزش از موتورسواران امداد سانحه بالگرد
قدردانی وزیر ورزش از موتورسواران امداد سانحه بالگرد

قدردانی وزیر ورزش از موتورسواران امداد سانحه بالگرد تایسیز نیوز- وزیر ورزش و جوانان با اهدای لوح سپاس از گروه موتورسواران و آفرود امداد و نجات در حادثه بالگرد شهید آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و همراهانش تجلیل کرد. به گزارش تایسیز نیوز از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی، در مراسمی که به […]

قدردانی وزیر ورزش از موتورسواران امداد سانحه بالگرد

قدردانی وزیر ورزش از موتورسواران امداد سانحه بالگرد

تایسیز نیوز- وزیر ورزش و جوانان با اهدای لوح سپاس از گروه موتورسواران و آفرود امداد و نجات در حادثه بالگرد شهید آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و همراهانش تجلیل کرد.

به گزارش تایسیز نیوز از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی، در مراسمی که به میزبانی هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان برگزار شد، مازیار ناظمی رئیس فدراسیون لوح‌های کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان را به نمایندگان تیم موتورسواری و آفرود امداد و نجات سانحه سقوط بالگرد رئیس جمهور شهید اهدا کرد.

امیرخیزی رئیس هیات آذربایجان شرقی در این مراسم با تشریح عملیات جستجوی لحظه به لحظه تیم‌های اندروی پنج شهرستان آذربایجان شرقی گفت: با اعلام فدراسیون و هماهنگی با اداره کل، تیم‌های اندرو و آفرود هیات از ساعت‌ها قبل به محل دقیق حادثه حرکت کردند و با همدلی و تلاش و حمایت همه گروه‌های حاضر در میدان موفق شدند زودتر به محل دقیق سانحه برسند و موقعیت آن را به سایر گروه‌های امدادی اعلام کنند.

حبیب ستوده‌نژاد مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی نیز در این مراسم با اشاره به نقش اصلی تیم‌های آفرود و اندروی هیات استان و همین‌طور کوهنودران استان در یافتن و امداد به گروه‌های دیگر گفت: چهره این قهرمانان گمنام امروز جهانی است و نمادی از امداد و فداکاری برای مردم کشور هستند.

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی نیز گفت: تجلیل از ورزشکاران آذربایجان شرقی و اهدا لوح تقدیر به آنها کار ارزشمند و بیاد ماندنی است و خوشبختانه گروه‌های زیادی در سراسر کشور و در تمام بلایا و حوادث طبیعی همراه و امدادرسان مردم هستند و آموزش‌های زیادی هم از طرف هیات و فدراسیون برای علاقمندان و ورزشکاران این بخش صورت گرفته است.

مازیار ناظمی ادامه داد: بزودی در مراسمی با حضور مسئولان کشوری با نمادهای «امداد و ایثار» به ورزشکاران اهدا و از رشادت و از خودگذشتگی آنها تجلیل خواهد شد.