کاهش هشت درصدی فوتی‌های تصادفات رانندگی آذربایجان شرقی
کاهش هشت درصدی فوتی‌های تصادفات رانندگی آذربایجان شرقی

رئیس پلیس راه استان: کاهش هشت درصدی فوتی‌های تصادفات رانندگی آذربایجان شرقی تایسیز نیوز- رئیس پلیس راه آذربایجان شرقی از کاهش هشت درصدی فوتی‌های ناشی از تصادفات رانندگی در جاده‌ های استان در سه ماهه نخست امسال خبر داد. سرهنگ حبیب آبراهه اظهار کرد: در سه ماهه اول سال جاری تعداد ۱۶۷ نفر در تصادفات […]

رئیس پلیس راه استان:

کاهش هشت درصدی فوتی‌های تصادفات رانندگی آذربایجان شرقی

کاهش هشت درصدی فوتی‌های تصادفات رانندگی آذربایجان شرقی

تایسیز نیوز- رئیس پلیس راه آذربایجان شرقی از کاهش هشت درصدی فوتی‌های ناشی از تصادفات رانندگی در جاده‌ های استان در سه ماهه نخست امسال خبر داد.

سرهنگ حبیب آبراهه اظهار کرد: در سه ماهه اول سال جاری تعداد ۱۶۷ نفر در تصادفات جاده‌های مواصلاتی استان کشته شده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ( ۱۸۱ نفر) تعداد ۱۴ نفر کاهش یافته است.

وی افزود: تعداد یکهزار و ۸۰۵ تصادف جرحی در طول این مدت در جاده‌های آذربایجان شرقی اتفاق افتاده که افزایش چهار درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: اصلاحات هندسی انجام گرفته در جاده‌های آذربایجان شرقی مثل آسفالت ریزی در آزادراه، تعویض و اصلاح در سه راهی خامنه و محور جلفا-مرند، تشدید کنترل‌های پلیسی و رعایت قوانین و مقررات از جمله دلایل کاهش فوتی‌های تصادفات در استان است.

آبراهه گفت: علل عمده تصادف منجر به فوتی در آذربایجان شرقی شامل انحراف به چپ در راه‌های دوطرفه، خستگی و خواب آلودگی و سرعت غیرمجاز بوده و عدم استفاده از کمربند نیز باعث تشدید این شرایط شده است.

وی با اشاره به آغاز موج تعطیلات و سفرهای تابستانی در سراسر کشور و به خصوص آذربایجان شرقی و افزایش تصادفات در روزهای آینده، خاطرنشان کرد: از تمام هموطنان عزیز خواهشمندیم هنگام تردد در جاده‌های آذربایجان شرقی به رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی اهتمام ورزیده و با سرعت مطمئنه تردد کنند.