بازیگر نمایش زولپیدم : درآمد چندانی از تئاتر نداریم ، زولپیدم تائیر خوبی در جامعه داشت
بازیگر نمایش زولپیدم : درآمد چندانی از تئاتر نداریم ، زولپیدم تائیر خوبی در جامعه داشت

دلارام حبیب پیران بازیگن نقش زن نمایش تئاتر زولپیدم که این روزها در تبریز مورد استقبال خوبی از سوی علاقه مندان به تئاتر قرار گرفته است در آخرین روزهای این نمایش در گفتگویی با تایسیز آذربایجان درباره ایفای نقش خود در این نمایش گفت : بعد از اینکه این نقش به من پیشنهاد شد ، […]

دلارام حبیب پیران بازیگن نقش زن نمایش تئاتر زولپیدم که این روزها در تبریز مورد استقبال خوبی از سوی علاقه مندان به تئاتر قرار گرفته است در آخرین روزهای این نمایش در گفتگویی با تایسیز آذربایجان درباره ایفای نقش خود در این نمایش گفت : بعد از اینکه این نقش به من پیشنهاد شد ، نمایشنامه را خواندم و به دلیل اینکه متن خوبی داشت و من نیز از آن خوشم آمد ، تصمیم گرفتم در این نقش بازی کنم.

وی درباره استقبال مردم از این نمایش نیز گفت : استقبال خیلی خوبی از سوی مردم صورت گرفت و قطعا مخاطبانی که نمایش را دیدند از این کار خوششان آمد و مطمئنم که این نمایش را دوست دارند.

دلارام حبیب پیران در پاسخ به این سوال که آیا از بازی خودش در این نمایش رضایت دارد ، اظهار داشت : تا جایی که توانستم سعی کردم تا نقشم را خوب بازی کنم و امیدوارم توانسته باشم این کار را به خوبی انجام داده و مورد رضایت مخاطب قرار بگیرم.

او درباره تاثیر نمایشنامه زولپیدم در جامعه نیز گفت : قطعا داستان نمایش زولپیدم تاثیر خاصی در جامعه گذاشت و از این بابت خوشحالیم.

وی در پایان صحبت های خود خاطرنشان کرد : تئاتر باید از جامعه خوی داشته باشد که ندارد ، ما نیز درآمد چندانی از بازیگری نداریم که امیدوارم این مشکلات حل شوند.