از درگیری بیرانوند با هواداران پرسپولیس تا درگیری لفظی وی با کریم باقری + تصاویر
از درگیری بیرانوند با هواداران پرسپولیس تا درگیری لفظی وی با کریم باقری + تصاویر

به گزارش تایسیز آذربایجان ، بعد از تساوی تیم پرسپولیس در هفته چهاردهم مقابل پدیده ، بیرانوند دروازبان پرسپولیس که در بین دو نیمه با هواداران این تیم درگیر شده بود با صدای بلند و داد و بیداد وارد رختکن تیمش شد. این حرکات و صدای بلند بیراوند باعث شد تا کریم باقری با صدای […]

به گزارش تایسیز آذربایجان ، بعد از تساوی تیم پرسپولیس در هفته چهاردهم مقابل پدیده ، بیرانوند دروازبان پرسپولیس که در بین دو نیمه با هواداران این تیم درگیر شده بود با صدای بلند و داد و بیداد وارد رختکن تیمش شد.

این حرکات و صدای بلند بیراوند باعث شد تا کریم باقری با صدای بلند به وی بگوید که سکوت کند و اگر حرف یا اعتراضی دارد این حرف ها را در باشگاه بگوید نه در رختکن تیم !

داستان از این قرار بود که در اواسط نیمه دوم هواداران پرسپولیس احمدرضا عابدزاده را هم تشویق کردند و بعضا شعارهایی علیه علیرضا بیرانوند سردادند تا او پس از مهار یک شوت در دو مرحله، انگشت خود را به نشانه سکوت، مقابل دهانش قرارداد و به نوعی هواداران تیمش را تشویق به سکوت کرد. اما این تنها حرکت عجیب و جنجالی دروازه بان ملی پوش پرسپولیس نبود و او در پایان مسابقه زمانی که قصد رفتن به سمت تونل ورزشگاه را داشت در حالی که با سرعت می دوید خطاب به طرفدارانی که روبه روی جایگاه را پر می کنند، دوباره هیس نشان داد تا جلوتر از بازی پرسپولیس در صدر اخبار قرار بگیرد.

اما برانکو ایوانکوویچ بعد از این بازی در نشست خبری اعلام کرد : من این صحنه را ندیدم. طبیعی است که مهم ترین مسئله هواداران هستند. همه تلاش ما به خاطر هواداران است. از طرفی بازیکن هم انتظار حمایت دارد. چون بازیکنان پرسپولیس تمام تلاش خود را می کنند و از جانشان مایه می گذارند. حداکثر شوق و خواست آن ها را در کار می بینم. از طرفی نمی‌دانم او چه مصاحبه ای کرده است.