تجلیل شهردار تبریز از صمید کریم پور قهرمان تبریزی کیک بوکسینگ + تصاویر
تجلیل شهردار تبریز از صمید کریم پور قهرمان تبریزی کیک بوکسینگ + تصاویر

به گزارش تایسیز آذربایجان ، صمید کریم پور قهرمان رشته کیک بوکسینگ اهل تبریز که در مسابقات هفته گذشته در شهر وان ترکیه در هفدهمین بازی حرفه ای خود با ناک اوت کردن حریف ترکیه ای خود نام ایران را در خاک حریف سرافراز کرده بود و بعد از پیروزی از ایرج شهین باهر شهردار […]

به گزارش تایسیز آذربایجان ، صمید کریم پور قهرمان رشته کیک بوکسینگ اهل تبریز که در مسابقات هفته گذشته در شهر وان ترکیه در هفدهمین بازی حرفه ای خود با ناک اوت کردن حریف ترکیه ای خود نام ایران را در خاک حریف سرافراز کرده بود و بعد از پیروزی از ایرج شهین باهر شهردار تبریز ، شهرام دبیری عضو شورای شهر تبریز و علیرضا رحیمی و مردم شهر تبریز تشکر کرده بود به دعوت شهردار تبریز به دیدار وی رفت.

در این جلسه که حدود یک ساعت به طول انجامید ایرج شهین باهر شهردار جدید تبریز ضمن قدردانی از قهرمانی های صمید کریم پور با اهدای لوح تقدیری به وی از طنین انداز کردن نام ایران و شهر تبریز در کشور همسایه تقدیر و تشکر کرد و برای وی در آینده آرزوی موفقیت کرد.

بعد از تقدیر شهین باهر از کریم پور ، این مربی و قهرمان تبریزی نیز با اهدای لوح تقدیری به زبان ترکی از شهردار جدید بابت حمایت های بی دریغ تشکر کرد و انتخاب وی را به عنوان شهردار تبریز تبریک گفت.

کریم پور همچنین امروز به دیدار شهرام دبیری و علیرضا رحیمی رفت و از حمایت های آنها نیز تشکر و قدردانی کرد که آنها نیز با اهدای لوحی به این قهرمان جهان ، برد وی در مسابقات حرفه ای ترکیه را تبریک گفتند.

شهرام دبیری عضو شورای شهر تبریز در دیدار با کریم پور ضمن تبریک برد های شیرین این ورزشکار بابت فن های زیبا در بازی ها و ضد حمله های خوب در مسابقه اخیرش در ترکیه قدردانی کرد و شعر زیبای صمید کریم پور بعد از بازی در پخش زنده که در وصف تبریز گفته بود را کاری بسیار خوبی و فرهنگی توصیف کرد.

 

تصاویر دیدار صمید کریم پور با ایرج شهین باهر شهردار تبریز ، شهرام دبیری عضو شورای شهر تبریز و علیرضا رحیمی