تعصب و غیرتی که برای تراکتور گران تمام میشود / ۲۲۵ میلیون برای هر بازی ؟!
تعصب و غیرتی که برای تراکتور گران تمام میشود / ۲۲۵ میلیون برای هر بازی ؟!

به گزارش تایسیز آذربایجان ، سینا عشوری بازیکن سابق تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز که در نیم فصل به دستور یحیی گل محمدی از تیم اخراج شد و تاکنون اجازه حضور در تمرینات را پیدا کرده است در اقدامی جدید با ۳ استوری در صفحه مجازی برای تیم محبوب آذربایجان حاشیه سازی کرده است. سینا عشوری […]

به گزارش تایسیز آذربایجان ، سینا عشوری بازیکن سابق تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز که در نیم فصل به دستور یحیی گل محمدی از تیم اخراج شد و تاکنون اجازه حضور در تمرینات را پیدا کرده است در اقدامی جدید با ۳ استوری در صفحه مجازی برای تیم محبوب آذربایجان حاشیه سازی کرده است.
سینا عشوری که سابقه مصدومیت های متوالی را نیز دارد در ابتدای فصل با قرارداد ۹۰۰ میلیون تومانی برای یک فصل با تیم تراکتورسازی قرارداد بست اما به دلیل مصدومیت های متعدد تنها در ۴ بازی برای این تیم به میدان رفته است که در آن بازی ها نیز بسیار پراشتباه به نظر میرسید ، برای مثال در بازی تراکتور سپاهان به نظر کارشناسان این بازیکن در هر ۳ گل خورده تیم مقصر بوده است.
عشوری در چند روز گذشته از طریق برخی کانال های تلگرامی اعلام کرد که در تمرینات تیم حضور پیدا خواهد کرد اما این امر هیچوقت اتفاق نیفتاد و باشگاه تراکتورسازی اعلام کرد که ۲۰ درصد از قرارداد وی را کم خواهد کرد و در این صورت اجازه اضافه شدن به تیم را پیدا خواهد کرد.
اما هافبک سابق تراکتور این مساله را قبول نکرده بود تا اینکه دیشب در یک پست اینستاگرامی از هواداران خداحافظی کرد و وعده افشاگری علیه باشگاه تراکتورسازی را داد.
اما اگر نگاهی به قرارداد وی بیندازیم خواهیم دید که این بازیکن واقعا به هیچ وجه برای تیم مثمرثمر نبوده و بیشتر حضور خوبی در اینستاگرام داشته است.
عشوری با قراردادی ۹۰۰ میلیونی با تیم قرارداد میبندند اما در طول فصل فقط در ۴ بازی به میدان میرود ، یعنی برای هر بازی ۲۲۵ میلیون تومان ، کدام هوادار و کارشناسی راضی میشود یک بازیکن برای هر بازی ۲۲۵ میلیون دریافت کند؟!
چند بازیکن را مثال میزنیم ، علی طاهران ، فاخر تهامی ، امیرنصر آزادانی و امیر اسدزاده بیش از ۱۰ بازی برای این تیم بازی کرده اند و واقعا مفید هم بوده اند اما مجموع قرارداد این بازیکنان به نصف مبلغ قرارداد عشوری هم نمیرسد.
باشگاه تراکتور در حالی راضی شده است که ۵۰۰ میلیون به بازیکن همیشه مصدوم بدهد که باز هم این رقم برای بازیکنی که در زمین فوتبال هیچ سودی برای تیم نداشته زیاد است ، اما این بازیکن باز هم به دریافت این رقم رضایت نداده و ظاهرا تمام ۹۰۰ میلیون را میخواهد.