آذربایجان شرقی میزبان اردوی تیم ملی دارت خواهد بود
آذربایجان شرقی میزبان اردوی تیم ملی دارت خواهد بود

رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی: آذربایجان شرقی میزبان اردوی تیم ملی دارت خواهد بود تایسیز نیوز – رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی با اشاره به توان آذربایجان شرقی در برگزاری مسابقات، گفت: با توجه به این توانایی ها آذربایجان شرقی میزبان اردوی تیم ملی دارت خواهد بود. مجمع انتخاباتی هیأت انجمن‌های ورزشی آذربایجان شرقی امروز […]

رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی:

آذربایجان شرقی میزبان اردوی تیم ملی دارت خواهد بود

آذربایجان شرقی میزبان اردوی تیم ملی دارت خواهد بود

تایسیز نیوز – رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی با اشاره به توان آذربایجان شرقی در برگزاری مسابقات، گفت: با توجه به این توانایی ها آذربایجان شرقی میزبان اردوی تیم ملی دارت خواهد بود.

مجمع انتخاباتی هیأت انجمن‌های ورزشی آذربایجان شرقی امروز شنبه با حضور نصرالله پریچهره رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی به عنوان رئیس مجمع و ستوده نژاد مدیرکل کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی به عنوان نایب رئیس مجمع در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد که پس از رأی گیری علی حسن پور با کسب ۲۵ رأی از ۲۵ رأی ماخوزه چهارسال به عنوان رئیس هیأت انجمن‌های ورزشی آذربایجان شرقی باقی ماند.

حبیب ستوده نژاد در این مجمع ضمن تسلیت شهادت غم انگیز رئیس جمهور و همراهانش افزود: در این ایام استان آذربایجان شرقی و کشورمان انسان‌هایی را از دست دادند که برای کشورمان زحمات زیادی کشیده بودند و یاد و خاطره آن هارا گرامی می‌داریم.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی اظهار داشت: هیأت انجمن‌های ورزشی یکی از هیأت هایی است که شهرستان‌های بسیار فعالی دارد و تلاش‌های زیادی انجام می‌دهند.

ستوده نژاد اذعان داشت: کسب حداکثر آرا قطعاً مسئولیت رئیس هیات را چند برابر می‌کند که امیدوارم رئیس هیات استان تمام تلاش خود را بکار گیرند.

رئیس ییس فدراسیون انجمن‌های ورزشی نیز با تسلیت شهادت جانسوز رئیس جمهور و همراهانش در سانحه سقوط بالگرد بیان داشت: خوشبختانه هیأت انجمن‌های ورزشی استان آذربایجان شرقی در چند وقت اخیر تلاش زیادی کرده است و توانسته است انتظارات را برآورده کند.

نصراله پریچهره اضفه کرد: قطعاً کسب حداکثر آرا نشان دهنده عملکرد موفق در گذشته بوده است که امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

پریچهره با اشاره به میزبانی استان آذربایجان شرقی از اردوی تیم ملی دارت تصریح کرد: استان آذربایجان شرقی توانایی بسیار زیادی در میزبانی از اردوها و مسابقات مختلف دارد که در همین زمینه از مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی تشکر می‌کنم.

وی یادآور شد: امیدوارم بتوانیم ورزشکاران زیادی را برای حضور در مسابقات المپیک آماده کنیم و فدراسیون برای چهار سال آینده برنامه ریزی خود را انجام داده و از الان تلاش می‌کنیم در آینده کسب سهمیه کنیم.

آذربایجان شرقی میزبان اردوی تیم ملی دارت خواهد بود

گفتنی است، در پایان نیز از ساسان ملک نژاد قهرمان سپک تاکرای جهان تجلیل بعمل آمد.