اجرای بیش از ۹۰۰ کیلومتر شبکه‌ گذاری گاز در آذربایجان شرقی
اجرای بیش از ۹۰۰ کیلومتر شبکه‌ گذاری گاز در آذربایجان شرقی

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی از اجرای بیش از ۹۰۰ کیلومتر شبکه گذاری گاز در۹ ماهه سال جاری در شهرها و روستاهای این استان خبر داد. به گزارش روابط عمومی شرکت گاز آذربایجان شرقی، مدیرعامل شرکت گاز استان با اعلام این خبر افزود : از مجموع ۹۰۰ کیلومتر شبکه گذاری گازاجرا شده در ۹ […]

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی از اجرای بیش از ۹۰۰ کیلومتر شبکه گذاری گاز در۹ ماهه سال جاری در شهرها و روستاهای این استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز آذربایجان شرقی، مدیرعامل شرکت گاز استان با اعلام این خبر افزود : از مجموع ۹۰۰ کیلومتر شبکه گذاری گازاجرا شده در ۹ ماهه سال جاری ۱۲۲ کیلومتر در شهرها ی استان و ۷۳۳کیلومتر در سطح روستاهای استان اجرا شده است.
سید رضا توحیدی از رشد ده درصدی اجرای شبکه گذاری گاز نسبت به سال قبل خبر داد و افزود: با توجه به اینکه اکثر روستاهای باقیمانده گازرسانی نشده صعب العبور و مناطق دور افتاده روستایی هستند اما با همت مجموعه همکاران سخت کوش شرکت گاز استان نسبت به سال قبل از رشد ده درصدی اجرای شبکه گذاری گاز برخوردار هستیم .
مدیر عامل شرکت گاز استان تصریح کرد : با اجرای بیش از ۹۰۰ کیلومتر شبکه کذاری گاز حدود ۵۰۰۰۰ مشترک شهری و روستایی در نه ماهه سال به مشترکین شرکت گاز استان اضافه گردیده است .
وی با تشریح وضعیت گازرسانی در سطح استان افزود : هم اکنون ۱۰۰ درصد خانوار شهری و بیش از ۹۲ درصد خانوار روستایی استان از نعمت گاز طبعی برخوردار هستند که با احتساب به ثمر رسیدن پروژه های فعال گازرسانی در ۲۰۲ روستای استان و روستاهای آماده انتخاب پیمانکار این رقم به ۹۸ درصد خواهد رسید .
وی در خاتمه کل حجم شبکه گذاری گاز در سطح استان را بالغ بر ۱۹۷۴۲ کیلومتر اعلام کرد و افزود :۶۲ شهر و۱۸۲۲ روستای استان با تحت پوشش قرار دادن بیش از ۱٫۵ میلیون مشترک از نعمت گاز طبیعی برخور دار هستند.