اراضی با کاربری آموزشی باید در اختیار آموزش‌وپرورش قرار بگیرد/کنکور در کشور باید تعیین تکلیف شود
اراضی با کاربری آموزشی باید در اختیار آموزش‌وپرورش قرار بگیرد/کنکور در کشور باید تعیین تکلیف شود

استاندار آذربایجان‌شرقی در خصوص بحث اراضی کاربری آموزشی که در اختیار دیگر دستگاه‌هاست، گفت: اراضی با کاربری آموزشی طبیعتاً باید در اختیار آموزش‌وپرورش قرار بگیرد و این باید به راه و شهرسازی،شهرداری‌ها و سایر دستگاه‌ها ابلاغ شود. به گزارش تایسیز آذربایجان ، به نقل از فارس ، مجید خدابخش پیش از ظهر امروز در نشست […]

استاندار آذربایجان‌شرقی در خصوص بحث اراضی کاربری آموزشی که در اختیار دیگر دستگاه‌هاست، گفت: اراضی با کاربری آموزشی طبیعتاً باید در اختیار آموزش‌وپرورش قرار بگیرد و این باید به راه و شهرسازی،شهرداری‌ها و سایر دستگاه‌ها ابلاغ شود.

به گزارش تایسیز آذربایجان ، به نقل از فارس ، مجید خدابخش پیش از ظهر امروز در نشست شورای آموزش‌ و پرورش آذربایجان‌شرقی با تأکید بر وجود برنامه‌های مدیریتی در هر موضوعی اظهار داشت: از دو هفته بعد جلساتی که در استان تشکیل می‌شود، باید محتوای مرکز کنترل مدیریتی در مانیتورها مشاهده شود تا بتوان موضوعات را مدیریت کرد البته این مرکز کنترل مدیریتی را در استان آماده دارد و به لحاظ خود جلسات و محتوایی که صحبت می‌شود، مدیریت می‌کنیم.

وی در ادامه در خصوص بحث اراضی کاربری آموزشی که در اختیار دیگر دستگاه‌هاست، افزود: اراضی با کاربری آموزشی طبیعتاً باید در اختیار آموزش‌ و پرورش قرار بگیرد و این باید به راه و شهرسازی،شهرداری‌ها و سایر دستگاه‌ها ابلاغ شود.

استاندار آذربایجان‌شرقی در رابطه با مسائل پرورشی و کتابخانه‌ها بیان کرد: موضوع اثربخشی کتابخانه‌ها بیشتر مطرح بوده و صرف ایجاد کتابخانه نباید موضوعیت پیدا کند، باید دانش‌آموزان بتوانند کتاب بخوانند.

وی ادامه داد: با توجه به وجود کنکور و این مسائل، موضوع بیشتر کتاب‌ها در کتابخانه‌ها بحث کمک‌آموزشی بوده از این رو باید کتاب‌هایی که می‌تواند تأثیرات پرورشی داشته باشد، ارائه شود همانند رمان‌های کوچک نه کتاب‌های حل‌المسائل و کتاب‌های کمک‌آموزشی.

خدابخش خاطرنشان کرد: در خصوص حذف آزمون که کار درستی بوده، در دهه ۷۰ در دولت اصلاحات براساس مطالعاتی که انجام شد، موضوع تنها آزمون نبود و یک بسته‌ای تعیین شد که هم‌زمان باید اعمال شده و به‌ نوعی بحث تعاون و مشارکت در کلاس‌های مختلف عملی بود و روحیه اجتماعی و جمعی که خاصیت پرورشی دارد در کلاس‌ها حاکم شدنی بود.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه کنکور در کشور باید تعیین تکلیف شود، گفت: اگر خاصیت‌های جمعی و پرورشی شکل داده نشود، در نتیجه آزمون حذف‌شده و به دوره‌های بعد انتقال داده می‌شود.