اعزام صمید کریم پور همراه با تیم ملی او اسپورت به مسابقات قهرمانی جهان در هند
اعزام صمید کریم پور همراه با تیم ملی او اسپورت به مسابقات قهرمانی جهان در هند

به گزارش تایسیز آذربایجان ، صمید کریم پور قهرمان رشته کیک بوکسینگ ایران و جهان در قالب تیم ملی او اسپورت همراه با ۲ ورزشکار دیگر از تبریز در  درهمین دوره مسابقات قهرمانی جهان در هند اعزام خواهند شد. بر اساس این گزارش ، این مسابقات از تاریخ ۲۱ تا ۲۷ آذرماه در هندوستان برگزار […]

به گزارش تایسیز آذربایجان ، صمید کریم پور قهرمان رشته کیک بوکسینگ ایران و جهان در قالب تیم ملی او اسپورت همراه با ۲ ورزشکار دیگر از تبریز در  درهمین دوره مسابقات قهرمانی جهان در هند اعزام خواهند شد.

بر اساس این گزارش ، این مسابقات از تاریخ ۲۱ تا ۲۷ آذرماه در هندوستان برگزار خواهند شد و صمید کریم پور ، پوریا باقری و مهدی بیجان سعد آبادی از شهر تبریز در قالب تیم ملی ایران به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

لازم به ذکر است صمید کریم پور در رشته کیک بوکسینگ فعالیت میکند که سابقه قهرمانی های متفاوت در مسابقات حرفه ای جهانی را در کارنامه دارد و اخیرا در مسابقات حرفه ای ترکیه نیز موفق شده بود حریف ترکیه ای خود را با ناک اوت از پیش رو بردارد.

[ngg_images source=”galleries” container_ids=”24″ display_type=”photocrati-nextgen_basic_thumbnails” override_thumbnail_settings=”0″ thumbnail_width=”240″ thumbnail_height=”160″ thumbnail_crop=”1″ images_per_page=”20″ number_of_columns=”0″ ajax_pagination=”0″ show_all_in_lightbox=”0″ use_imagebrowser_effect=”0″ show_slideshow_link=”1″ slideshow_link_text=”لیست نفرات اعزامی را در زیر میخوانید : ” order_by=”sortorder” order_direction=”ASC” returns=”included” maximum_entity_count=”500″]