اعزام معصومه داناپور بانوی قایقران تبریزی همراه با تیم ملی به مسابقات قهرمانی آسیا
اعزام معصومه داناپور بانوی قایقران تبریزی همراه با تیم ملی به مسابقات قهرمانی آسیا

به گزارش تایسیز آذربایجان ، معصومه داناپور قایقران تبریزی و عضو تیم ملی قایقرانی ایران همراه با تیم ملی به مسابقات قهرمانی آسیا که در شانگهای چین برگزار خواهد شد ، اعزام شد. بر اساس این گزارش ، مسابقات قهرمانی آسیا در شانگهای چین از امروز ۱۹ مهر ماه به مدت ۱۰ روز در ۴ […]

به گزارش تایسیز آذربایجان ، معصومه داناپور قایقران تبریزی و عضو تیم ملی قایقرانی ایران همراه با تیم ملی به مسابقات قهرمانی آسیا که در شانگهای چین برگزار خواهد شد ، اعزام شد.

بر اساس این گزارش ، مسابقات قهرمانی آسیا در شانگهای چین از امروز ۱۹ مهر ماه به مدت ۱۰ روز در ۴ ماده برگزار خواهد شد و معصومه داناپور از تبریز همراه با مرجان کرمجانی و هیوا افضلی از کرمانشاه و آتنا رئوفی از انزلی تیم ۴ نفره ایران را تشکیل خواهند داد.

اردوی آمادگی تیم ملی قایقرانی از تاریخ ۱۱ شهریور آغاز شده است و معصومه داناپور به عنوان نماینده آذربایجان شرقی شهر تبریز با لباس تیم ملی به رقابت در این مسابقات خواهد پرداخت.

معصومه داناپور که در مسابقات گذشته موفق به کسب مدال های خوش رنگ متعددی شده است چندی پیش در گفتگوی اختصاصی با هفته نامه تایسیز آذربایجان اعلام کرده بود که اصلی ترین هدف وی درخشش در المپیک ۲۰۲۰ خواهد بود.