اولین برد تراکتور با ساعلام / گربه سیاه در مشهد کشته شد
اولین برد تراکتور با ساعلام / گربه سیاه در مشهد کشته شد

تیم فوتبال تراکتورسازی سازی تبریز در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال در مشهد در برابر تیم پدیده به یک برد شیرین و پرگل دست یافت. به گزارش تایسیز آذربایجان ، تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال ایران در مشهد مهمان تیم پدیده بود که با  یک […]

تیم فوتبال تراکتورسازی سازی تبریز در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال در مشهد در برابر تیم پدیده به یک برد شیرین و پرگل دست یافت.

به گزارش تایسیز آذربایجان ، تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال ایران در مشهد مهمان تیم پدیده بود که با  یک گل مهدی مهدی پور و ۲ گل احسان پهلوان ، با نتیجه ۳ بر صفر در برابر حریف به برتری رسید و چای پدیده را در رده دهم جدول رده بندی گرفت.

در این دیدار که از ساعت ۱۴٫۳۰ در ورزشگاه زیبای امام رضا ( ع ) مشهد آغاز شد شاگردان ارطغرول ساعلام بازی بسیار برتر و هجومی را به نمایش گذاشتند و با یک گل مهدی مهدی پور در دقیقه ۵۰ از روی ضربه ایستگاهی و ۲ گل احسان پهلوان در دقایق ۸۳ و ۹۳ در برابر حریف سرسخت خود به برتری رسیدند.

ارطغرول ساعلام که با آمدن به تبریز شوک مثبتی را به تراکتور وارد کرده بود در ۲ بازی که روی نیمکت تراکتور نشسته است یک برد و یک مساوی در خاک حریفان مشهدی خود به دست آورده است.

نکته جالب درباره تراکتور ، دروازبان این تیم جوردی مارتینز است که در دو بازی گذشته دروازه خود را بسته نگه داشته است.

تیم فوتبال تراکتورسازی با برتری در این دیدار ۲۵ امتیازی شد و با یک پله صعود بالاتر از تیم پدیده در رده دهم جدول رده بندی قرار گرفت.

گفتنی ست پرشورها همچون تمام بازی های خارج از خانه تراکتور در مشهد نیز تیمشان را تنها نگذاشته اند و به شدت تیمشان را تشویق میکردند.