ایرج شهین باهر : مردم از شعار خسته شده اند و کاری را میپذیرند که انجام شده است
ایرج شهین باهر : مردم از شعار خسته شده اند و کاری را میپذیرند که انجام شده است

به گزارش تایسیز آذربایجان ، ایرج شهین باهر شهردار جدید تبریز در مراسم معارفه شهردار کلانشهر تبریز بعد از گرفتن حکم خود از سوی استاندار آذربایجان شرقی گفت : از اعضای شورای پنجم به دلیل سپردن این مسئولیت به من تشکر میکنم ، با تموم وجود و جدیب و استفاده از آموزه های دینی خویش […]

به گزارش تایسیز آذربایجان ، ایرج شهین باهر شهردار جدید تبریز در مراسم معارفه شهردار کلانشهر تبریز بعد از گرفتن حکم خود از سوی استاندار آذربایجان شرقی گفت : از اعضای شورای پنجم به دلیل سپردن این مسئولیت به من تشکر میکنم ، با تموم وجود و جدیب و استفاده از آموزه های دینی خویش در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامیی ایران و سیاست های دولت تدبیر و امید ، تمام وجودم را وقف تبریز عزیزتر از جانم خواهم کرد.

وی افزود : شهرداری تبریز را با حدود ۵۰۰ میلیارد تومان بدهی تحویل میگیرم. با اجتناب از جناح بندی های سیاسی و بر اساس قانون میتوان گام های بلندی را به سوی توسعه در تبریز برداشت.

بنده و همکارانم کارمان را با اولویت پاکدستی آغاز کرده ایم و تلاش خواهیم کرد رانت و فساد را از مدیریت شهری بزداییم و هیچگونه مماشات و تعاملی با رانت خواران نخواهیم داشت.

از تک تک مدیران شهری و استانی تقاضای کمک و همکاری را دارم و از آقای نجفی شهردار سابق تبریز و دیگر شهرداران و مدیران مختلف شهری نهایت تشکر را دارم.

در نهایت با اعتقاد راسخ به این که به عمل کار براید به سخنرانی نیست ، تصمیم گرفته ام برنامه ها را به صورت اجرایی در بیاورم چرا که مردم از شعار خسته شده اند و آن را می پذیرند که انجام شده است.

 

 

 

انتهای پیام