به گزارش تایسیز نیوز ،به نقل از اداره اطلاعرسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، در این برنامه، مدیرکل، معاونان، روسا و کارشناسان حوزههای مختلف از جمله آموزش، پرورشی، منابع انسانی، ارزیابی عملکرد و پشتیبانی و دیگر بخشهای اداره کل آموزش و پرورش استان و نواحی پنجگانه تبریز برای پاسخگویی چهره به چهره به پرسشها و مشکلات مراجعان حضور داشتند.
گفتنی است؛ ارائه مشاوره، ثبت و پیگیری درخواستها، اطلاعرسانی در مورد طرحها و برنامههای جاری آموزش و پرورش و دریافت پیشنهادها و انتقادات از جمله خدمات ارائهشده در این میز خدمت بود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، هدف از اجرای این طرح را تسهیل ارتباط مردم با مجموعه آموزش و پرورش، شفافسازی روند خدمات و افزایش رضایتمندی اولیا و فرهنگیان عنوان کرد و گفت: این برنامه در راستای اجرای سیاستهای دولت مبنی بر حضور میدانی مدیران و پاسخگویی مستقیم به شهروندان برگزار شد.
- منبع خبر : اداره اطلاعرسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی،































