به مناسبت روز ارتباطات؛عملکرد روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران تشریح شد به مناسبت روز ارتباطات، رئیس روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران به تشریح عملکرد این امور در سال گذشته پرداخت و گفت:طي سال ۹۹، ۲۷۴۴ محتوا در قالب خبر، گزارش، یادداشت، فیلم، عکس و … تهيه و در سايت درج شد كه نسبت […]

به مناسبت روز ارتباطات؛عملکرد روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران تشریح شد
به مناسبت روز ارتباطات، رئیس روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران به تشریح عملکرد این امور در سال گذشته پرداخت و گفت:طي سال ۹۹، ۲۷۴۴ محتوا در قالب خبر، گزارش، یادداشت، فیلم، عکس و … تهيه و در سايت درج شد كه نسبت به سال ۹۸، حدود ۳۶ درصد رشد داشته است.به گزارش روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، محمد عسگری در جلسه ای که به مناسبت روز ارتباطات و با حضور حسن منتظر تربتی، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، که به صورت ویدئو کنفراس با روسای روابط عمومی شرکت های تابعه برگزار شد، با بیان این مطلب، اظهار کرد: طی سال ۹۹، ۲۶۲۱ خبر تهیه و در سایت منتشر شد كه نسبت به سال ۹۸، ۳۴٫۲۷ درصد رشد داشته است که از این تعداد ۴۷۶ خبر مربوط به انعکاس اقدامات مهم در سطح شركت ملي گاز ایران (بخش اسلایدر) بوده كه نسبت به سال ۹۸، رشد ۲۶ درصدی را نشان می دهد.وی تصریح کرد: در همین بازه زمانی، ۱۴۳ خبر به نقل از مدیران عامل/مدیران تابعه در بخش اسلایدر منتشر كه نسبت به سال ۹۸، ۳۶۱٫۲۹ درصد رشد داشته است در واقع براي نخستين بار این تعداد خبر در بخش اسلایدر سايت و به نقل از آنها درج و منتشر شد.به گفته عسگری، از كل اخبار منتشرشده در سايت شركت ملی گاز ایران، ۲۲۴۰ خبر(۸۵٫۴۶ درصد) مربوط به اقدامات و فعاليت هاي شركت ها و مناطق تابعه بوده كه نسبت به سال ۹۸ ، ۳۶٫۵۰ درصد رشد داشته است.وی با بیان اینکه بیش از دو میلیون ثانیه در قالب پخش برنامه های فرهنگی از طریق سیما و رادیو،تولید و ساخت انیمیشن، ساخت فیلم ،کلیپ و مستند و تولید موشن گرافیک در سال گذشته انجام شده است، افزود: انجام ۱۱۲ مصاحبه رادیویی و تلویزیونی مدیران (شبکه های سراسری و استانی)،انتشار ۱۵۰ محتوا در فضای مجازی با ۱۵ میلیون بازدید کننده،اجرای ۲۳ هزار مترمربع تبلیغات محیطی( بیلبورد، بنر و استند)،چاپ و توزیع ۴۴۰ هزار نسخه کتاب / بروشور،انتشار پیام های فرهنگ سازی در ۵۰۰ نشریه و روزنامه،تهیه و انتشار ۱۰ شماره از ماهنامه ندای گاز،برپایی نمایشگاه بین المللی نفت ،گاز و پتروشیمی به مدت ۴ روز وعقد قرارداد اجرای نظرسنجی از ذی نفعان شرکت ملی گاز با همکاری مدیریت پژوهش و فناوری از جمله اقداماتی بود که طی سال گذشته از سوی روابط شرکت ملی گاز ایران صورت پذیرفت.عسگری آموزش در حوزه های تخصصی روابط عمومی و سواد رسانه ای ویژه اعضای هیات مدیره شرکت ملی گاز ایران، رؤسا، کارشناسان و کارکنان روابط عمومی شرکت های تابعه را از اقدامات مهم این واحد با همکاری واحد آموزش طی سال گذشته برشمرد و افزود: در مجموع بیش از ۶ هزار و ۸۰۰ نفر ساعت آموزش در این حوزه برگزار شده است.































