تبریز اپ اپلیکیشن جدید شهرداری تبریز برای تسهیل خدمات به شهروندان
تبریز اپ اپلیکیشن جدید شهرداری تبریز برای تسهیل خدمات به شهروندان

تبریز اپ اپلیکیشن جدید شهرداری تبریز برای تسهیل خدمات به شهروندان تایسیز نیوز -محمدرضا کاظمی؛ رئیس سازمان فناوری و اطلاعات شهرداری تبریز عنوان کرد: این اپلیکیشن با هدف دسترسی آسان به اطلاعات و خدمات شهری طراحی شده است و شامل امکاناتی نظیر اخبار شهری، خدمات پارک حاشیه‌ای و نوبت‌دهی اینترنتی بیمارستان‌ها می‌باشد. گامی مؤثر به […]

تبریز اپ اپلیکیشن جدید شهرداری تبریز برای تسهیل خدمات به شهروندان

تایسیز نیوز -محمدرضا کاظمی؛ رئیس سازمان فناوری و اطلاعات شهرداری تبریز عنوان کرد: این اپلیکیشن با هدف دسترسی آسان به اطلاعات و خدمات شهری طراحی شده است و شامل امکاناتی نظیر اخبار شهری، خدمات پارک حاشیه‌ای و نوبت‌دهی اینترنتی بیمارستان‌ها می‌باشد.

گامی مؤثر به سوی خدمات هوشمند شهری

وی در ادامه گفتگو درباره خدمات ارائه شده در این اپلیکیشن گفت: شهروندان می‌توانند به انواع خدمات شهرداری، اطلاع‌رسانی‌ها و اخبار مربوط به شهر دسترسی داشته باشند. به عنوان مثال، اخبار پایگاه خبری “شهریار نیوز” که واحد خبری شهرداری تبریز است، به صورت خلاصه شده در این اپلیکیشن قابل دسترسی است.

وی همچنین به چگونگی دانلود و دسترسی به این اپلیکیشن اشاره کرد و بیان داشت: «
شهروندان می‌توانند اپلیکیشن “تبریز آپ” را از آدرس Tabrizapp.ir دانلود کنند. همچنین، انشاءالله در آینده نزدیک تا عید امسال، این برنامه در پلتفرم‌های بزرگ مانند مارکت و بازار نیز به اشتراک گذاشته خواهد شد.

رئیس فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز درباره خدمات مالی این اپلیکیشن گفت: در این برنامه کیف پولی طراحی کرده‌ایم که دارای پشتوانه بانکی است. شهروندان می‌توانند کیف پول خود را شارژ کرده و از آن بهره‌مند شوند.

کاظمی همچنین درباره اقدامات سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز برای تسهیل روند خدمات‌رسانی به شهروندان توضیح داد: ما در تلاش هستیم تا خدمات این برنامه را بهبود بخشیم و جذابیت آنها را افزایش دهیم تا شهروندان راغب به استفاده از این اپلیکیشن باشند. به عنوان مثال، در منطقه ۲، سیستم شهروندسپاری را پیاده‌سازی کرده‌ایم که به شهروندان این امکان را می‌دهد تا بدون نیاز به مراجعه فیزیکی به شهرداری، استعلامات شهری یا کارهای بانکی خود را به صورت آنلاین انجام دهند.

وی همچنین درباره آمار کاربران “تبریز آپ” گفت: در حال حاضر بیش از ۲۸ هزار نفر این اپلیکیشن را نصب کرده و دارای کد فعال‌سازی هستند. ما رسالت داریم که خدمات خود را توسعه دهیم و کیفیت آنها را افزایش دهیم تا شهروندان بیشتر به استفاده از این برنامه‌ها تمایل پیدا کنند.

کاظمی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: ما همواره در تلاش هستیم تا برنامه‌های این اپلیکیشن را توسعه دهیم تا با توجه به نیازهای شهروندان، خدمات بیشتری را در آینده نزدیک ارائه دهیم.