تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل مسکن مهر در آذربایجان شرقی
تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل مسکن مهر در آذربایجان شرقی

تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل مسکن مهر در آذربایجان شرقی تایسیز نیوز – مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی از تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان در دولت سیزدهم برای تکمیل مسکن مهر در این استان خبر داد. سیداحمد موسوی در چهارمین نشست از سلسله نشست‌های رسم خدمت، گفت: مهم‌ترین دغدغه دولت سیزدهم تکمیل مسکن‌های نیمه‌تمام، […]

تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل مسکن مهر در آذربایجان شرقی

تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل مسکن مهر در آذربایجان شرقی

تایسیز نیوز – مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی از تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان در دولت سیزدهم برای تکمیل مسکن مهر در این استان خبر داد.

سیداحمد موسوی در چهارمین نشست از سلسله نشست‌های رسم خدمت، گفت: مهم‌ترین دغدغه دولت سیزدهم تکمیل مسکن‌های نیمه‌تمام، بویژه مسکن مهر بود که برای تکمیل آن ۴۰۰ میلیارد تومان کمک بلاعوض اختصاص یافت. تعداد کل واحدهای عقد قراردادشده مسکن مهر در استان ۹۵ هزار واحد است که ۹۲ هزار آن افتتاح شده است.

وی با بیان اینکه چهار پروژه در دست اقدام در استان وجود دارد، ادامه داد: کمربندی ایلخچی از مهمترین پروژه‌هایی است که اکنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با تخصیص به‌موقع اعتبار تا دو ماه آینده، زیر بار ترافیک خواهد رفت.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی بیان کرد: قطعه ۶ اتوبان ارومیه – تبریز به طول ۲۸ کیلومتر از تقاطع اتوبان سهند تا اتوبان پیامبر اعظم (ص) با اعتبار ۱۳ هزار میلیارد ریال در حال اجراست.

موسوی با بیان اینکه در دولت سیزدهم برای تأمین مسکن قشر کم‌درآمد جامعه در قالب طرح نهضت ملی مسکن، ۷۳ هزار واحد مسکن در استان در حال ساخت است، گفت: در اجرای طرح نهضت ملی مسکن، ساخت ۲۰۸ هزار مسکن در طول چهار سال سهمیه این استان است که از این تعداد ۹۰ هزار مسکن در بخش حمایتی، ۴۸ هزار مسکن در بخش روستایی، ۳۰ هزار مسکن در قالب بازآفرینی شهری و ۴۰ هزار واحد از محل مسکن خودمالک ساخته خواهد شد.

وی ۲۹ کیلومتر از آزادراه مراغه – هشترود و ۲۴ کیلومتر از آزادراه تبریز – مرند – بازرگان را از پروژه‌های قابل افتتاح در استان دانست.