ترفند دشمنان انقلاب در انتخابات القای بی تاثیری رای مردم است
ترفند دشمنان انقلاب در انتخابات القای بی تاثیری رای مردم است

ترفند دشمنان انقلاب در انتخابات القای بی تاثیری رای مردم است تایسیز نیوز- فعال سیاسی اصلاح طلب و مسئول حزب پیشرو اصلاحات در آذربایجان شرقی با بیان اینکه یکی از ترفندهای مهم دشمنان اسلام و انقلاب در انتخابات ریاست جمهوری القای بی تاثیری رای مردم در نتیجه انتخابات است، گفت: هر گونه بی میلی برای […]

ترفند دشمنان انقلاب در انتخابات القای بی تاثیری رای مردم است

ترفند دشمنان انقلاب در انتخابات القای بی تاثیری رای مردم است

تایسیز نیوز- فعال سیاسی اصلاح طلب و مسئول حزب پیشرو اصلاحات در آذربایجان شرقی با بیان اینکه یکی از ترفندهای مهم دشمنان اسلام و انقلاب در انتخابات ریاست جمهوری القای بی تاثیری رای مردم در نتیجه انتخابات است، گفت: هر گونه بی میلی برای حضور در پای صندوق های رای سرنوشت کشور را دچار خلل خواهد کرد.

تقی کرمی اظهار کرد: دشمنان در این رابطه تبلیغات گسترده ای انجام داده و متاسفانه در دور اول نیز مانع از حضور بخش عظیمی از مردم در پای صندوق های رای شدند، اما واقعیات نام جمهوری اسلامی برخلاف این داستان است.

وی با تاکید بر نقش و حضور مردم در پای صندوق های رای، افزود: باید توجه داشت که سپردن سکان هدایت دستگاه اجرایی کشور به دست یک نفر از ارزش و اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و مردم نباید در این زمینه بی تفاوت باشند.

کرمی حضور نامزدهای ۲ طیف اصولگرا و اصلاح طلب در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری را موجب گرم تر شدن تنور انتخابات ارزیابی کرد و یادآور شد: هرچند در مرحله اول میزان مشارکت چندان قابل قبول نبود، اما به تصور من در مرحله دوم به علت رویارویی دو جریان اصلی سیاسی کشور و نیز برگزاری مناظره های رودررو این مشارکت به میزان قابل توجه افزایش خواهد یافت.

وی با پیش بینی اینکه در مرحله دوم انتخابات بالای ۵۰ درصد مشارکت مردمی را شاهد خواهیم بود، ادامه داد: بدون تردید در این مرحله و با حضور گسترده و حداکثری مردم شاهد رقابت بسیار نزدیک و نفس گیر بین ۲ نامزد خواهیم بود که این موضوع برای فضای عمومی و سیاسی کشور و جامعه بسیار مفید است.

کرمی اهمیت انتخابات ریاست جمهوری را متفاوت تر از سایر انتخابات از جمله مجلس شورای اسلامی دانست و با بیان اینکه در انتخابات ریاست جمهوری مسایل ملی بر تمام مباحث و مباحث قومی و محله ای ارجحیت دارد، گفت: بر همین اساس مردم باید با احساس مسئولیت بیشتر و نگرش های کلان ملی وارد صحنه شده و حضوری پررنگ و گسترده در مرحله دوم داشته باشند.

وی شفاف تر شدن دیدگاه و برنامه های ۲ جریان اصولگرا و اصلاح طلب در حوزه های مختلف اقتصادی، سیاسی و فرهنگی را از جذابیت های خاص مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری برشمرد و افزود: بر همین مبنا با آشنایی بیشتر مردم با نامزدهای هر ۲ سوی ماجرا، امیدواریم شاهد برگزاری انتخاباتی با حضور و مشارکت بیشتر مردمی باشیم.

این فعال سیاسی کمپین ” مسعود پزشکیان”، یکی از دلایل مهم پایین بودن میزان مشارکت در دور اول انتخابات را معطوف به زمان و فرصت اندک از هنگام ثبت نام نامزدها تا تبلیغات بیان و اضافه کرد: برخلاف انتخابات گذشته ریاست جمهوری که در فرصت ۶ تا هفت ماهه اجرایی می شد، امسال به دلیل حادثه ناگوار شهادت رییس جمهور، این فرصت از جریان های سیاسی و نامزدها گرفته شد.

کرمی گفت: باید همگان در هر پست و مقامی تلاش کنند تا نسبت به حضور مردم در پای صندوق های رای در روز جمعه وارد میدان شده و مردم را تشویق و ترغیب جهت حضور در این عرصه مهم سیاسی کنند.