تعبیر کاپیتان پیشین تراکتور از دوران زنوزی: تکراری، کت‌وشلوار پوش و ماهر در بازی با کلمات!
تعبیر کاپیتان پیشین تراکتور از دوران زنوزی: تکراری، کت‌وشلوار پوش و ماهر در بازی با کلمات!

تعبیر کاپیتان پیشین تراکتور از دوران زنوزی: تکراری، کت‌وشلوار پوش و ماهر در بازی با کلمات! پیشکسوت تراکتور به انتقاد از شرایط این تیم در دوران خصوصی خود پرداخت. تایسیز نیوز -علیرضا میرشفیعیان در ارزیابی فنی از عملکرد تراکتور در فصلی که گذشت، اظهار کرد: تراکتور لیگ را با وعده وعیدها شروع کرد و نتایج […]

تعبیر کاپیتان پیشین تراکتور از دوران زنوزی: تکراری، کت‌وشلوار پوش و ماهر در بازی با کلمات!

پیشکسوت تراکتور به انتقاد از شرایط این تیم در دوران خصوصی خود پرداخت.

تایسیز نیوز -علیرضا میرشفیعیان در ارزیابی فنی از عملکرد تراکتور در فصلی که گذشت، اظهار کرد: تراکتور لیگ را با وعده وعیدها شروع کرد و نتایج در طول فصل سینوسی بودند و تمرکز تیم بر هم ریخته بود. البته در مقطعی شرایط بهتر شد. بارها در نقل و انتقالات نیم فصل اشاره کردیم که در چند خط مشکلاتی وجود دارد اما توجهی نشد. با توجه به بودجه ۵۵۰ میلیاردی که آقای هوشنگ نصیرزاده اعلام کرده‌اند متاسفانه تراکتور نتوانست حتی یک هافبک دفاعی جذب کند، البته شاید باشگاه یا مربی صلاح ندانست.

او ادامه داد: تراکتور در نیم فصل دوم نتایج بهتری کسب کرد و در اوج نتایج خمس از تیم جدا شد، مطهری آمد و با توجه به شناخت از تراکتور نتایج بدی نگرفت. اما از دست دادن ۴ بازی خانگی، تراکتور را از کورس قهرمانی و سهمیه جدا کرد. برای تراکتور عادت شده که در این رتبه بماند. با این هزینه‌ای که اعلام می‌کنند و قیمت فروشی که گذاشته‌اند، تراکتور باید دو، سه قهرمانی لیگ برتر به دست می‌آورد. شاید استقلال و پرسپولیس هم این چنین هزینه نکرده باشند. هر سال این اتفاقات می‌افتد، من به شدت مخالف فحاشی هستم اما شاید کسانی که فحاشی را شروع می‌کنند از عوامل خود باشگاه باشند تا یک باری از دوش باشگاه بردارند!

میرشفیعیان بیان کرد: زنوزی باید از صمیم قلب راضی باشد که مالک تراکتور است. خیلی‌ها آرزو دارند مالک تراکتور باشند. کسی به زنوزی اجبار نکرد که تیم‌داری کند. اگر با زور داده‌اند، اعلام کند که مردم هم بدانند. به قول گفته خودشان با عشق و علاقه آمده‌اند و هر سال در این مقطع می‌گویند تیمداری نمی‌کنیم و خودشان را برابر هوادار قرار می‌دهند. تراکتور تیمی نیست که روی زمین بماند و سال‌های قبل هم روی زمین نمانده است. الان هم می‌توانند با یک شرایط خوب واگذاری را انجام دهند.

میرشفیعیان گفت: برای کسب قهرمانی باید تمام ابزار یکی شوند. مطمئن باشید در طی این ۶ سال یک جای کار می‌لنگد که این اتفاق نمی‌افتد. بازیکنان یا با نظر کارگروه انتخاب می‌شوند یا توسط سرمربی. اگر سرمربی انتخاب کرده که بازیکنان ضعیفی آورده و در حد قهرمانی نیستند. البته این بازیکنان شاید در دیگر تیم‌ها موفق باشند اما در تیمی که قهرمانی می‌خواهد نه. البته خود خمس هم اعلام کرد بازیکنان تحمیلی هستند و در نتیجه کار گروه در این رابطه تصمیم گیری می‌کند. آقای زنوزی کار گروه‌تان را عوض کنید، مردم همه چیز را فهمیده‌اند و اسم می‌برند. یا اعلام کنند که این روال را دوست دارند یا سرشان را پایین بگیرند و عذرخواهی کنند تا هواداران آرام شوند.

کاپیتان پیشین تراکتور تصریح کرد: اگر دقت کرده باشید در این ۶ سال همان اشخاص همیشگی در باشگاه جابه جا شدند. اشخاصی که همه کت و شلوار پوش بودند و بازی با کلمات را به خوبی بلد بودند. خب یک سال هم افراد ورزشی را بیاورید که متوجه بازیکنان تحمیلی دلال‌ها شوند. این مشکلات بزرگ تراکتور است که از درون و مدیریت باشگاه نشات می‌گیرد. خواهشا از افراد ورزشی استفاده کنید، فرقی ندارد بومی یا غیر بومی اما افراد ورزشی دلسوز باید در باشگاه حضور داشته باشند.