تلاش نافرجام لاله های نارنجی برای پیروزی مقابل گیتی پسند
تلاش نافرجام لاله های نارنجی برای پیروزی مقابل گیتی پسند

به گزارش تایسیز آذربایجان ، تیم فوتسال مس سونگون ورزقان در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال در تبریز میزبان تیم قدرتمند گیتی پسند اصفهان بود در برابر تیم دوم چدول رده بندی با نتیجه ۳ – ۳ متوقف شد.  در این دیدار که از ساعت ۱۸ در سالن علوم پزشکی تبریز آغاز شد ، […]

به گزارش تایسیز آذربایجان ، تیم فوتسال مس سونگون ورزقان در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال در تبریز میزبان تیم قدرتمند گیتی پسند اصفهان بود در برابر تیم دوم چدول رده بندی با نتیجه ۳ – ۳ متوقف شد. 

در این دیدار که از ساعت ۱۸ در سالن علوم پزشکی تبریز آغاز شد ، شاگردان حمید بی غم با گل مرتضی عزتی در نیمه اول از حریف خود پیش افتادند اما در ادامه تیم گیتی پسند با ۲ گل علی اصغر حسن زاده و مهرداد جابری ۲ بر یک از تیم مس پیش افتادند اما در ادامه این سونگونی ها بودند که توپ و میدان را در دست گرفتند و در نتیجه با ۲ گل پی در پی محمدرضا سنگ سفیدی بود که لاله های نارنجی ۳ بر ۲ نیمه اول را برنده به رختکن رفتند.

اما در نیمه دوم این دیدار تیم گیتی پسند با شوت سرضرب و دیدنی احمد اسماعیل پور بازی را به تساوی کشاند تا تلاش سونگونی ها برای زدن گل برتری به نتیجه ای نرسد و بازی با تساوی ۳ – ۳ به پایان برسد.

 

مس سونگون با مساوی در این دیدار ۳۱ امتیازی شد تا فاصله بین دو تیم حفظ شود ، بعد از این دیدار مس با ۳۱ امتیاز از ۱۲ بازی صدرنشین ماند و گیتی پسند با ۲۷ امتیاز از ۱۱ بازی و یک بازی کمتر در رده دوم جدول رده بندی باقی ماند.

 

حواشی این دیدار : 

محمد کشاورز در طول بازی با بازیکنان مس در صحنه های مختلف درگیر شد که مهم ترین آنها درگیری این بازیکن با فرهاد فخیم بازیکن با تجربه مس بود که موجب متشنج شدن جو سالن شد.

حدود ۱۰۰۰ نفر هوادار در سالن علوم پزشکی حاضر شده اند.

اعتراض شدید هواداران و تیم مس سونگون به اشتباهات داوری در این دیدار در صحنه ای که خطای عزتی روی بازیکن حریف اعلام شد به اوج خود رسید.

لیست بازیکنان دو تیم : 

مس سونگون : علیرضا صمیمی ، سعید مومنی ، حمید احمدی ، محمدرضا سنگ سفیدی ، فرهاد فخیم ، داود تاج بخش ، بابک نصیری ، توحید لطفی ، پاتریک ویرا لویز ، مسعود آستانه ، مرتضی عزتی ، علیرضا عسگری 

سرمربی : حمید بی غم 

 

گیتی پسند : احمد اسماعیل پور ، محمد کشاورز ، علی اصغر حسن زاده ، مهرداد جابری ، سعید احمدعباسی ، محمد زارعی ، ابوالقاسم عروجی ، سعید افشار ، فرشاد شارقی ، ویتور هوگو  ، سپهر محمدی ، حسین حسینی 

سرمربی : علیرضا افضل