تیم ملی فوتسال ایران تاجیکستان را در هم کوبید
تیم ملی فوتسال ایران تاجیکستان را در هم کوبید

به گزارش تایسیز آذربایجان ، تیم ملی فوتسال ایران در بازی آخر روز سوم مرحله مقدماتی جام ملت های آسیا تیم ملی تاجیکستان را در هم کوبید. در این دیدار که از ساعت ۱۹ در سالن پورشریفی تبریز آغاز شد تیم ملی فوتسال ایران با نتیجه ۱۲ بر ۲ حریف خود را شکست داد و […]

به گزارش تایسیز آذربایجان ، تیم ملی فوتسال ایران در بازی آخر روز سوم مرحله مقدماتی جام ملت های آسیا تیم ملی تاجیکستان را در هم کوبید.

در این دیدار که از ساعت ۱۹ در سالن پورشریفی تبریز آغاز شد تیم ملی فوتسال ایران با نتیجه ۱۲ بر ۲ حریف خود را شکست داد و همراه با این تیم به جام ملت های آسیا صعود کرد.

برای تیم ملی ایران در این دیدار مهران علیقدر ۳ گل ، مهدی جاوید و فرهاد توکلی هر کدام ۲ گل و توحید لطفی بازیکن تبریزی تیم ملی ، شهاب طالبی ، ابولقاسم عروجی ، علی اصغر حسین زاده و سعید احمد عباسی هرکدام یک بار گلزنی کردند و ۲ گل تیم تاجیکستان را نیز فیصل سردارف و موردولو علیکیلف به ثمر رساندند.

سپهر محمدی دروازبان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در این دیدار به جای علیرضا صمیمی در ترکیب ثابت تیم ملی ایران به میدان رفت و نمایش خیلی خوبی نیز در این بازی داشت و بارها موقعیت های صددرصد تاجیکی ها را مهار کرد.

حدود ۲۵۰۰ نفر هوادار برای تماشای بازی تیم ملی ایران در سالن پورشریفی تبریز حضور پیدا کردند.

علی کفاشیان سرپرست کمیته فنی فوتسال و کاظم سلیمانی دبیر کمیته فنی فوتسال مهمان ویژه این دیدار بودند. همچنین جواد ششگلانی رئیس هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی و حبیب ستوده معاون اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی این بازی را از نزدیک تماشا کردند.

تیم ملی ایران با برد در این دیدار و با کسب ۶ امتیاز از ۲ بازی به عنوان تیم اول گروه خود به جام ملت های آسیا ۲۰۱۸ راه پیدا کرد ، تیم ملی فوتسال ایران در بازی قبل خود در روز اول مسابقات با نتیجه ۸ بر ۲ افغانستان را شکست داده بود.