جاده تبریز، اهر و هریس دارای اهمیت ویژه برای استان است
جاده تبریز، اهر و هریس دارای اهمیت ویژه برای استان است

استاندار آذربایجان شرقی گفت:  جاده تبریز، اهر و هریس از چندین جهت دارای اهمیت ویژه برای استان است، اول اینکه، مهم ترین راه دسترسی به شهرستان های هریس، اهرو ورزقان محسوب می شود. به گزارش تایسیز آذربایجان ، مجید خدا بخش، صبح روز شنبه  در بازدید از جاده هریس افزود: این محور اهمیت ویژه ای […]

استاندار آذربایجان شرقی گفت:  جاده تبریز، اهر و هریس از چندین جهت دارای اهمیت ویژه برای استان است، اول اینکه، مهم ترین راه دسترسی به شهرستان های هریس، اهرو ورزقان محسوب می شود.

به گزارش تایسیز آذربایجان ، مجید خدا بخش، صبح روز شنبه  در بازدید از جاده هریس افزود: این محور اهمیت ویژه ای در زمینه دسترسی بین استانی دارد و از سوی دیگر نیز در سال های گذشته تصادفات بالایی در این محور مشاهده شده است که ضرورت تکمیل پروژه را به خوبی نمایانگر می سازد.

 وی تشریح کرد: : تا مهر ماه سال گذشته ۲۶ کیلومتر و در طول شش ماهه دوم سال گذشته نیز ۱۶ کیلومتر از این راه، راه اندازی و بهره برداری شده و هم اکنون ۴۸ کیلومتر از این محور در دست احداث است.

وی بیان کرد: : از طرف دولت محدودیتی در زمینه منابع مالی برای ساخت این جاده نداریم ، تا پایان امسال این پروژه به طور کامل مورد بهره برداری قرار گیرد.

استاندار گفت: پیمانکاران ۴۸ کیلومتر باقیمانده همچنان مشغول هستند و تا آخر هفته نیز با پیمانکار اصلی این پروژه دیداری خواهیم داشت تا در جریان روند جزئیات آن قرار گیریم.