خادم مردم تبریز هستم / مسیر تور امسال به ضرر ایرانی ها شد
خادم مردم تبریز هستم / مسیر تور امسال به ضرر ایرانی ها شد

قادر میزبانی دوچرخه سوار باتجربه تیم شهرداری تبریز که امسال برای بیست و چهارمین بار در سی و دومین دوره تور دوچرخه سواری ایران آذربایجان شرکت دارد در گفتگوی اختصاصی با تایسیز آذربایجان درباره اهداف خود برای شرکت در مسابقات امسال گفت : بحث اصلی این بود که در کنار تیم باشم و همچنین موارد […]

قادر میزبانی دوچرخه سوار باتجربه تیم شهرداری تبریز که امسال برای بیست و چهارمین بار در سی و دومین دوره تور دوچرخه سواری ایران آذربایجان شرکت دارد در گفتگوی اختصاصی با تایسیز آذربایجان درباره اهداف خود برای شرکت در مسابقات امسال گفت : بحث اصلی این بود که در کنار تیم باشم و همچنین موارد تاکتیکی و تکنیکی تیم را بیشتر زیر نظر داشته باشیم ،‌ بحث حضور من در تیم و موفقیت انفرادی من مطرح نیست ، مهم این است که در تیم ما کار تیمی حرف اول را میزند.
دوچرخه سوار المپیکی تیم ملی ایران و شهرداری تبریز درباره ضعف استعدادیابی در استان ، تصریح کرد : متاسفانه بستری که جوانان باید در آن جا استعداد یابی بشوند وجود ندارد و در تمام ایران این امر یک ضعف بزرگ است و باید سعی کنیم این مشکل بزرگ را مرتفع کنیم.
وی درباره نابودی تیم دوچرخه سواری پتروشیمی نیز اظهار داشت : ما چند سال است که پتروشیمی را برند کرده ایم اما متاسفانه فقط در حد یک برند بود و مدیریت خیلی ضعیفی داشت و با تصمیم گیری های بچه گانه این تیم بزرگ از بین رفت.
او درباره مسیر مسابقات امسال نیز گفت : مسیر مسابقات امسال به هیچ وضع مناسب نیست و قطعا به ضرر ورزشکاران ایرانی و به خصوص تیم شهرداری تبریز است.
میزبانی در انتها درباره کم شدن حضور کشورهای خارجی در تور آذربایجان و بار فنی و کیفی تور ، خاطرنشان کرد : به نظر من علت اصلی این امر تغییر زمان مسابقات است که این را باید روابط عمومی بین الملل تور آذربایجان پاسخ دهد و بتوانند زمان بهتری را جایگزین کنند.

 

گفتگو از بابک صفری