در حاشیه‌ی جشنواره‌ی فیلم تورنتو: بندیکت کامبربچ از پروژه‌ی جدیدش خبر داد
در حاشیه‌ی جشنواره‌ی فیلم تورنتو: بندیکت کامبربچ از پروژه‌ی جدیدش خبر داد

به گزارش تایسیز آذربایجان ، هنرپیشه‌ی بریتانیایی، بندیکت کامبربچ، از حضور در فیلم “پسر کولی” خبر داد. این بازیگر چهل‌ویک‌ساله قرار است نقش پدری سخت‌گیر و عضوی از آخرین نسل کولی‌ها که به جنگندگی شناخته می‌شوند را بازی کند. “پسر کولی” براساس خاطرات مایکی والش ساخته خواهد شد. والش که اکنون یک نویسنده و روزنامه‌نگار […]

Related image

به گزارش تایسیز آذربایجان ، هنرپیشه‌ی بریتانیایی، بندیکت کامبربچ، از حضور در فیلم “پسر کولی” خبر داد. این بازیگر چهل‌ویک‌ساله قرار است نقش پدری سخت‌گیر و عضوی از آخرین نسل کولی‌ها که به جنگندگی شناخته می‌شوند را بازی کند. “پسر کولی” براساس خاطرات مایکی والش ساخته خواهد شد. والش که اکنون یک نویسنده و روزنامه‌نگار است، در کودکی فشار زیادی از طرف خانواده برای بوکسور شدن تحمل می‌کرده که همین موضوع شکاف عمیقی در خانواده ایجاد می‌کند.

بندیکت کامبربچ از آن دسته بازیگرانی است که هنرپیشگی را از صحنه‌ی تئاتر شروع کرده است. نخستین نقش اصلی او در عرصه‌ی سینما به سال ۲۰۰۹ و بازی در فیلم Burlesque Fairytyles بازمی‌گردد اما بدون شک چیزی که او را به شهرت جهانی رساند، بازی در سریال “شرلوک” بود. بندیکت در سال ۲۰۱۴ برای ایفای نقش آلن تورینگ در فیلم “بازی تقليد” نامزد جایزه‌ی اسکار شد و همین موضوع او را به عنوان یکی از بازیگران مطرح هالیوود معرفی کرد.

کامبربچ این روزها برای اکران فیلم “نبرد جريان” به کارگردانی آلفونسو گومز ریخن در جشنواره‌ی فیلم تورنتو حضور دارد. او در این فیلم در کنار مایکل شانن و نیکلاس هولت، نقش توماس ادیسن، مخترع بزرگ آمریکایی را بازی کرده است.