دعوت امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی از مردم برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن
دعوت امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی از مردم برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن

نماينده ولی فقيه در استان و امام جمعه تبريز و استاندار آذربايجان شرقی به مناسبت سالروز حماسه ٢٢بهمن ٥٧با انتشار پیامی مشترک از اقشار مختلف جامعه برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کردند. به گزارش  تایسیز  آذربایجان ، در متن این بیانیه آمده است: بسمه تعالی یادآوری یوم الله ٢٢بهمن؛ یعنی، یادآوری رشادت ها […]

نماينده ولی فقيه در استان و امام جمعه تبريز و استاندار آذربايجان شرقی به مناسبت سالروز حماسه ٢٢بهمن ٥٧با انتشار پیامی مشترک از اقشار مختلف جامعه برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کردند.
به گزارش  تایسیز  آذربایجان ، در متن این بیانیه آمده است:
بسمه تعالی
یادآوری یوم الله ٢٢بهمن؛ یعنی، یادآوری رشادت ها و فداکاری ها و شهادت طلبی های ملتی منسجم و خداجوی و پیرو ولایت و رهبری که با ایثار خون خود ثابت کرد که «خون بر شمشیر و حق بر باطل پیروز است.
اين حماسه در حیات تاریخی و ملی کشور و هدایت سرنوشت ملت ایران به سوی اسلام، آزادی و استقلال نقش بزرگی داشته است و مظهر اقتدار ملی و سر منشاء عزم و اراده ملتی بود كه تصميم به رها شدن از زنجيرهای ظلم و ستم رژیم طاغوت و استكبار و استعمار را داشته است، مقطعی از تاريخ که کلمه توحید در وحدت کلمه به دست آمد و در نتیجه اعتصام به «حبل الله » رژیم ستمشاهی دوهزار و پانصد ساله را سرنگون نمود و ثابت كرد ندای «الله اکبر» از رگبار «مسلسل» قوی تر و نیرومندتر است.
سی و نهمين سالگرد پيروزی انقلاب شكوهمند اسلامی امسال مصادف است با چهلمين سالروز قيام خونين مردم متدين ،انقلابی، ولايت مدار و هميشه در صحنه تبريز كه به عنوان پيش قراولان اين حماسه بزرگ و تاريخی نقش موثر و ارزنده ای در به ثمر رسيدن اين حركت ايفاء نمودند، از اين رو دهه فجر امسال براي مردم اين خطه از اهميت ويژه ای برخوردار بود.
انقلابی كه با رهبری و هدايت بزرگ مرد قرن حاضر حضرت امام خمينی (ره) و با بهره گيری از انديشه های ناب و رهايی بخش ايشان و با همراهی ملت بزرگ ايران، جهانيان را به شگفتی واداشت و الگو و مسيری جديد پيش روی ملت های دربند و ستم كشيده دنيا ترسيم نمود. انقلابی كه با تمام دشمنی ها و توطئه های بدخواهان نظام و انقلاب، با پيروی از منويات مقام معظم رهبری در عرصه های مختلف علمی، اقتصادی و فرهنگی به پيشرفت های خيره كننده ای دست يافته و همواره با همدلی و همراهی كليه آحاد ملت سرافراز خصوصاً جوانان توانمند، انشاالله قله هاي افتخار، بالندگی و خودباوری را فتح خواهد نمود.
اينجانبان ضمن تبريك اين ايام فرخنده و ماندگار و با ادای احترام به ارواح پاك و مطهر شهيدان بزرگوار اين نظام مقدس، از خداوند سبحان مي خواهيم توفيق پاسداشت خون شهداء وخدمتگزاری به ولی نعمتان و صاحبان اصلی اين انقلاب را با درك واقعی و عمل به شعار اقتصاد مقاومتی، توليد و اشتغال به همه ما عنايت فرمايد.
سید محمد علی آل هاشم
نماينده ولی فقيه در استان و امام جمعه تبريز
مجید خدابخش
استاندار آذربايجان شرقی