دنیزلی دروغ نبود / تیر فرصت طلبان به سنگ خورد
دنیزلی دروغ نبود / تیر فرصت طلبان به سنگ خورد

بالاخره بعد از چند روز معطلی مصطفی دنیزلی در یک برنامه زنده تلویزیونی حاضر شد و به تمامی شایعات رنگ واقعیت بخشید. به گزارش تایسیز آذربایجان ، مصطفی دنیزلی سرمربی سابق ۳ تیم قدرتمند گالاتاسرای ، فنرباغچه و بشیکتاش ترکیه شب گذشته در برنامه زنده شبکه تی آر تی اسپور ترکیه حاضر شد و به […]

بالاخره بعد از چند روز معطلی مصطفی دنیزلی در یک برنامه زنده تلویزیونی حاضر شد و به تمامی شایعات رنگ واقعیت بخشید.

به گزارش تایسیز آذربایجان ، مصطفی دنیزلی سرمربی سابق ۳ تیم قدرتمند گالاتاسرای ، فنرباغچه و بشیکتاش ترکیه شب گذشته در برنامه زنده شبکه تی آر تی اسپور ترکیه حاضر شد و به تمامی شایعات برخی افراد درباره دروغ بودن مطرح شدن اسم دنیزلی برای سرمربیگری تراکتور پایان داد و اعلام کرد که از سوی باشگاه تراکتور نمایندگانی به ترکیه رفته اند و یک هفته ای است که در حال مذاکره با این مربی هستند.

مصطفى دنيزلى مربى مطرح فوتبال تركيه كه سابقه حضور در دو باشگاه پاس و پرسپوليس ايران را داشته شب گذشته در شبكه تلويزيونى تى ار تى خبر مذاكره با تراكتورسازى و احتمال حضور در اين باشگاه را تاييد كرد.
دنيزلى در پاسخ به سوال مجرى برنامه گفت: آن زمان كه ابتدا به ايران رفتم تراكتورسازى در ليگ دسته اول بود بعد قهرمان شد و حالا در ليگ برتر حضور دارد. افرادی که آنجا هستند را به خوبی میشناسم و با مدیریت فعلی باشگاه قبلا همکاری داشته ام.
دنيزلى همچنين در ادامه گفت:هفته قبل با هم چند مذاكره خوب داشتيم.تراكتور تيم بزرگى است و آنها در ليگ قهرمانان آسيا حضور دارند ، هنوز مدت و شرايط قطعى همكارى مشخص نشده اگر همه چيز فراهم باشد و به توافق برسيم انشالله امكان همكارى فراهم است.

حال باید دید این اشخاص که مدام از بازی رسانه ای باشگاه سخن میگفتند و مدعی بودند که آجرلو با یک حرکت رونالدینیویی نکونام را روی نیمکت تراکتور مینشاند ، اکنون چه خبری را از طریق افراد خود منتشر خواهند کرد و چه برنامه ای دارند تا با شم فرصت طلبی خود با احساسات هواداران بازی کنند ؟!

آیا باشگاه بزرگی مثل تراکتور و نام بزرگ این تیم مکانی برای تسویه حساب شخصی و فرصت طلبی برخی افراد است ؟!