مدیر بازرسی شهرداری منطقه۴ تبریز خبر داد: رسيدگي به درخواست ۱۸۸ شهروند طي يك ماه گذشته مدیر بازرسی شهرداری منطقه۴ تبریز از رسيدگي به درخواست ۱۸۸ شهروند طي يك ماه گذشته خبر داد. به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه چهار کلانشهر تبریز، مهدی خلیلزاده با بیان این خبر، افزود: به منظور پاسخگويي به مطالبات شهروندان، […]
مدیر بازرسی شهرداری منطقه۴ تبریز خبر داد:
رسيدگي به درخواست ۱۸۸ شهروند طي يك ماه گذشته
مدیر بازرسی شهرداری منطقه۴ تبریز از رسيدگي به درخواست ۱۸۸ شهروند طي يك ماه گذشته خبر داد.
به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه چهار کلانشهر تبریز، مهدی خلیلزاده با بیان این خبر، افزود: به منظور پاسخگويي به مطالبات شهروندان، طي يك ماه گذشته به درخواست ۱۸۸ شهروند رسيدگي شده است.
وی بيان داشت: ۵۶ مورد از این درخواستها مربوط به حوزه معاونت مالي و اقتصادي، ۶۵ مورد مربوط به حوزه خدمات شهری، ۳۵ مورد مربوط به حوزه شهرسازي، ۱۸مورد مربوط به حوزه فنی و عمرانی، ۱۲ مورد مربوط به فضاي سبز و دو مورد در ارتباط با ساير حوزهها است.
مدیر بازرسی شهرداری منطقه۴ با تاکید بر لزوم خدماترسانی شایسته به شهروندان، تصریح کرد: تمام تلاش مدیریت و کارکنان شهرداری منطقه۴ ارائه خدمات مطلوب و ارتقای سطح رضایتمندی شهروندان است.






























