رفتار برخی باشگاه ها حرفه ای نیست / لطفی با ما قرارداد داشت اما با پیشنهاد توپول برخی افراد روبرو شد
رفتار برخی باشگاه ها حرفه ای نیست / لطفی با ما قرارداد داشت اما با پیشنهاد توپول برخی افراد روبرو شد

  مهران حاتمی سرمربی تیم بسکتبال شهرداری تبریز در گفتگویی اختصاصی با تایسیز آذربایجان درباره وضعیت تیم در اردوی استانبول اظهار داشت :‌ ما در ترکیه ۵ بازی تدارکاتی خواهیم داشت ، در بازی اول با تیم اصلی گالاتاسرای بازی کردیم که نتیجه این بازی ۷۶ – ۸۰ شد ، در بازی دوم تیم سوپرلیگی […]

 

مهران حاتمی سرمربی تیم بسکتبال شهرداری تبریز در گفتگویی اختصاصی با تایسیز آذربایجان درباره وضعیت تیم در اردوی استانبول اظهار داشت :‌ ما در ترکیه ۵ بازی تدارکاتی خواهیم داشت ، در بازی اول با تیم اصلی گالاتاسرای بازی کردیم که نتیجه این بازی ۷۶ – ۸۰ شد ، در بازی دوم تیم سوپرلیگی باکیرکوی را ۷۲ بر ۶۲ شکست دادیم و در روز های آتی با تیم های یو پی اس و تد کالج که تیم های دسته اولی عراق هستند بازی خواهیم کرد ، همچنین یک بازی نیز با تیم ملی مراکش خواهیم داشت.

وی افزود : امیدوارم که بچه ها به آمادگی مطلوب برسند تا بتوانیم در لیگ برتر نماینده خوبی برای بسکتبال تبریز باشیم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران و تیم شهرداری تبریز درباره فسخ قرارداد رضا لطفی که در این فصل به تیم شهرداری پیوسته بود ،‌ گفت : ایشان با نهایت صداقت با ما برخورد کردند و ما به درخواست وی با توجه به داشتن بازیکنانی چون محمد اجاقی ، امیر طاهرخانی و باقر قمری با درخواستش موافق کردیم.

او ادامه داد : عدم رعایت مسایل اخلاقی و صحبت با بازیکنانی که با ما قرارداد دارند کار قشنگی نیست ، از بعضی از دوستان انتظار داشتیم که با بازیکنانی که از ۱ ماه پیش با ما قرارداد بسته اند و حدود ۲ هفته از حضورشان در تیم میگذرد وارد مذاکره نشوند و به قول خودشان پیشنهاد توپول ندهند.

وی افزود : باشگاه شهرداری تبریز در رشته بسکتبال روند رو به رشدی داشته و به لطف حمایت های مسئولین آینده روشنی دارد. حیف است که در بسکتبال حرمت کسوت فدای برد و باخت شود ، به همه احترام میگذاریم و انتظار رعایت اصول اخلاقی و حرفه ای را داریم.