روز سوم مقدماتی فوتسال ملت های آسیا / صعود ازبکستان و قرقیزستان
روز سوم مقدماتی فوتسال ملت های آسیا / صعود ازبکستان و قرقیزستان

به گزارش تایسیز آذربایجان ، تیم های ملی ازبکستان و قرقیزستان در روز سوم مسابقات انتخابی جام ملت های آسیا ۲۰۱۸ توانستند به مرحله نهایی جام ملت های آسیا صعود کنند. در بازی اول روز سوم مسابقات تیم ملی ازبکستان که از قبل با ۲ برد صعود خود را به ملت های آسیا مسجل کرده […]

به گزارش تایسیز آذربایجان ، تیم های ملی ازبکستان و قرقیزستان در روز سوم مسابقات انتخابی جام ملت های آسیا ۲۰۱۸ توانستند به مرحله نهایی جام ملت های آسیا صعود کنند.

در بازی اول روز سوم مسابقات تیم ملی ازبکستان که از قبل با ۲ برد صعود خود را به ملت های آسیا مسجل کرده بود به مصاف تیم ملی قرقیزستان رفت و توانست با نتیجه ۴ بر ۲ حریف خود را شکست داده و با ۹ امتیاز از ۳ بازی به عنوان تیم اول صعود کرده و تیم ملی فوتسال قرقیزستان با ۲ برد از ۳ بازی و ۶ امتیاز به عنوان تیم دوم به جام ملت های آسیا ۲۰۱۸ صعود کرد. 

در دیگر بازی گروه دوم تیم های ترکمنستان و نپال در یک بازی تشریفاتی به مصاف هم رفتند و تیم ملی ترکمنستان با نتیجه ۹ بر ۳ حریف خود را شکست داد و با ۳ امتیاز از ۳ بازی در جایگاه سوم گروه خود قرار گرفت و تیم ملی نپال نیز با ۳ باخت از ۳ بازی و بدون امتیاز در رده چهارم قرار گرفت.

در بازی پایانی این تورنمنت از ساعت ۱۹ تیم ملی فوتسال ایران به مصاف تاجیکستان خواهد رفت و در صورت برد در برابر حریف خود به عنوان تیم ملی به جام ملت های آسیا صعود خواهد کرد و تیم تاجیکستان که دیروز در برابر تیم ملی افغانستان با نتیجه ۴ بر ۳ به پیروزی رسیده بود میتواند با پیروزی در برابر ایران به عنوان تیم اول صعود کند اما در صورت باخت به عنوان تیم اول به همراه ایران به ملت های آسیا صعود خواهد کرد. تیم ملی افغانستان نیز با ۲ باخت از ۲ بازی به عنوان تیم سوم علیرغم شایسنگی از دور مسابقات حذف شد و نمیتواند در مسابقات جام ملت های آسیا ۲۰۱۸ شرکت کند.

لازم به ذکر است میزبانی این دور از مسابقات به مدت ۳ روز بر عهده شهر تبریز و سالن پورشریفی بود و این مسابقات امشب با بازی ایران و تاجیکستان به پایان خواهد رسید.