سرنوشت تراکتور در گرو جلسه نهایی استانداری
سرنوشت تراکتور در گرو جلسه نهایی استانداری

سرنوشت تراکتور در گرو جلسه نهایی استانداری تایسیز نیوز – با گذشت چندین هفته از مطرح شدن واگذاری مالکیت تراکتور توسط محمدرضا زنوزی، وضعیت مالکیتی این تیم کماکان نامشخص است. تراکتور در هفته‌های اخیر با مسائل مالکیتی روبه رو بوده و همین موضوع فعالیت های این باشگاه را به حالت تعلیق در آورده است. در […]

سرنوشت تراکتور در گرو جلسه نهایی استانداری

تایسیز نیوز – با گذشت چندین هفته از مطرح شدن واگذاری مالکیت تراکتور توسط محمدرضا زنوزی، وضعیت مالکیتی این تیم کماکان نامشخص است.

تراکتور در هفته‌های اخیر با مسائل مالکیتی روبه رو بوده و همین موضوع فعالیت های این باشگاه را به حالت تعلیق در آورده است. در حالی که عمده هواداران تراکتور استقبال ویژه‌ای از واگذاری مالکیت توسط محمدرضا زنوزی داشتند اما رسانه رسمی باشگاه تراکتور اعلام کرده این تیم به دلیل نداشتن مشتری در اختیار هیات فوتبال قرار گرفته است.

 با وجود گذشت چندین هفته از این موضوع فعلاً اتفاقی نیفتاده و درحالی که پنجشنبه هفته جاری پنجره‌ نقل‌وانتقالات تابستانه لیگ‌برتر آغاز خواهد شد؛ تراکتور در بلاتکلیفی به سر می‌برد.

حبیب ستوده‌نژاد، مدیرکل ورزش‌وجوانان آذربایجان‌شرقی، در گفت‌وگو با ایسنا در این باره اظهار کرد: پیگیر برگزاری جلسه نهایی تصمیم‌گیری درباره شرایط مالکیتی تراکتور در استانداری هستیم. در این جلسه تصمیم نهایی اتخاذ خواهد شد.

او درباره عدم حضور زنوزی در ایران گفت: زنوزی برای حضور در این جلسه نماینده تام الاختیار معرفی می‌کند.

جواد ششگلانی، رئیس هیات فوتبال نیز در گفت‌وگو با ایسنا، از عدم وجود مشتری برای تراکتور خبرداد و درباره جلسه نهایی تصمیم‌گیری درباره وضعیت مالکیتی تراکتور ابراز بی اطلاعی کرد.

با این اوصاف وضعیت مالکیتی تراکتور هنوز هم نامعلوم است و این بلاتکلیفی تا جلسه نهایی نماینده مالک فعلی و مسئولان آذربایجان‌شرقی ادامه خواهد داشت؛ جلسه‌ای که نه زمانش مشخص است و نه سرنوشتش قابل پیش‌بینی.