سیب گاز زده زنوز
سیب گاز زده زنوز

سیب گاز زده زنوز به قلم فرزاد ملازاده چند صباحی صبر کردم شاید برخی به اشتباهات خود پی ببرند و به نوعی از خر شیطان پایین بیایند و بگویند جاهایی هم شما به عنوان هوادار این تیم محبوب حق دارید ما نفهمیده و ندانسته اینجا راه را اشتباه رفتیم. اما نه تنها اینطور نشد بلکه […]

سیب گاز زده زنوز

به قلم فرزاد ملازاده

چند صباحی صبر کردم شاید برخی به اشتباهات خود پی ببرند و به نوعی از خر شیطان پایین بیایند و بگویند جاهایی هم شما به عنوان هوادار این تیم محبوب حق دارید ما نفهمیده و ندانسته اینجا راه را اشتباه رفتیم.

اما نه تنها اینطور نشد بلکه دوستان عزیز در مقابل سیل این هواداران ایستادند و هر چه توانستند بار این هواداران کردند.

حتی برخی پا را از این هم فراتر گذاشته و برای هواداران حد و حدود تایین کردند.چه جالب است که برای خدمت به تراکتور باید هزاران منت و تهدید را هم هواداران به جان خود بخرند.

خیلی ها این سالها از کنار تراکتور خورده و برده اند نوش جانشان اما چه شده است که حالا بعد این سالها با سود و بهره اش هم که حساب کنی به برکت همین تراکتور بزرگ به نان و نوایی بزرگ رسیده اند چنان منت سر هوادار می گذارند گه حتی کوچکترین شخص از لحاظ مقام در باشگاه هم از بالا دست به هواداران و نفرات بیرون باشگاه می نگرد و خود را تافته جدا بافته می داند.

حتما فراموش کرده اید که این جایگاه را به جز همین هواداران کسی به شما نداده است.

اعتبار این باشگاه همین هوادران پرشور می باشد که در سرما و گرما سختی حضور در استادیوم را به جان خریده و با فریاد های یاشاسین تراکتور لرزه بر اندام حریفانی انداخته است.

حالا کار به جایی رسیده است که مسئول باشگاه از محرومیت هواداران مقابل ملوان ابراز خوشحالی می کندو تلویحا می گوید خوب کرده اند هواداران را محروم کرده اند.

متاسفانه از آنجا که آذربایجان در سانحه سقوط بالگرد یتیم شد دوستان تراکتوری هم از این فرصت نهایت استفاده را برده اند و به خوبی موج سواری می کنند.

بدون شک اگر امام جمعه محبوب و بزرگوار تبریز هم اکنون شهید نشده بود اجازه این چنین رفتارهای زننده و زشت را به این افراد نمی داد در ثانی اگر شهید مالک رحمتی استاندار فقید آذربایجان هم اکنون در قید حیات بود آیا شما جرات اینکه عرض اندام کنید را پیدا می کردید.

هم اکنون  نوبت سرپرست محترم استانداری آذربایجان شرقی آقای تراب محمدی است که اگر می خواهد نامش تا ابد در تاریخ  آذربایجان و فوتبالش ماندگار شود وارد عرصه شده و میدان براین افراد سود جو ببند و اجازه ندهد بیش از این با آبروی فوتبال این شهر بازی شود‌.

تراکتور و هوادارانش در این ماجراها باز هم مورد کم لطفی قرار گرفته اند و از همین رو نباید اجازه داده شود این چنین رفتارهایی با هواداران تراکتور صورت گیرد.

اگر می خواهید منافعی را برای خود جذب کنید منت آنرا سر تراکتور و  هواداران آن نگذارید.