شاگردان جعفری قهرمان نیم فصل لیگ دسته اول فوتبال کشور شد
شاگردان جعفری قهرمان نیم فصل لیگ دسته اول فوتبال کشور شد

از هفته پنجم، تیم فوتبال امید شهرداری تبریز با کسب پیروزی برابر شهرداری ارومیه به عنوان قهرمانی نیم فصل رقابت های لیگ دسته یک امیدهای کشور دست یافت. دریکی از دیدارهای هفته پایانی دور رفت رقابت‌های لیگ دسته یک امیدهای فوتبال کشور، تیم فوتبال شهرداری تبریز امروز از ساعت ۱۴:۰۰ در زمین شهرک مرزداران شهرداری […]

از هفته پنجم، تیم فوتبال امید شهرداری تبریز با کسب پیروزی برابر شهرداری ارومیه به عنوان قهرمانی نیم فصل رقابت های لیگ دسته یک امیدهای کشور دست یافت.
دریکی از دیدارهای هفته پایانی دور رفت رقابت‌های لیگ دسته یک امیدهای فوتبال کشور، تیم فوتبال شهرداری تبریز امروز از ساعت ۱۴:۰۰ در زمین شهرک مرزداران شهرداری برابر تیم شهرداری ارومیه قرار گرفت و موفق شد با نتیجه ۳ بر یک حریف خود را شکست داده و با کسب عنوان قهرمانی، دور رفت این رقابت‌ها را به اتمام برساند.

شهرداری تبریز این دیدار را با ترکیب؛ حامد دهقان-محمد صادقی-علی نویدی-رامین اسکندری-عرفان بنیادی-مهدی رنجبر-آرین سالک جباری-میلاد روشن روان-امیرضا کرامت (سید مهدی حسینی)-احسان صمدی (سید دانا نقشبندی)-مجتبی صفریان (امیر حسین کرمی نژاد) آغاز کرد.

شاگردان حیدر جعفری در نیمه اول عملکرد خیلی خوبی از خود نشان دادند و از همان دقایق اول یک بازی سرعتی و پر از موقعیت خطرناک بر روی دروازه حریف ایجاد کردند. در این نیمه توپ و میدان را در اختیار سرخ پوشان شهرداری تبریز بود و و با ارائه یک بازی روبه‌جلو بارها تا آستانه فروپاشی دروازه حریف پیش رفتند تا اینکه در دقیقه ۲۷ با خطای مهاجم حریف بر روی مهدی رنجبر همراه شد که یک ضربه پنالتی را نصیب سرخ‌پوشان کرد و این موقعیت توسط آرن سالک جباری به گل تبدیل شد.

در ادامه این شاگردان جعفری بودند که با انجام چندین ضدحمله تیرک دروازه حریف را به لرزه درآوردند اما سرانجام در یکی از بهترین موقعیت ها شهرداری تبریز از اشتباه مدافعان حریف نهایت استفاده را برد و با پاس زیبا و بلند مهدی رنجبر توپ با دروازه بان تیم ارومیه برخورد و در برگشت همان توپ مجتبی صفریان در دقیقه ۳۷ توانست دومین گل را به ثمر برساند.

در نیمه دوم شهرداری ارومیه تلاش زیادی از خود به خرج داد و حتی در دقیقه ۵۰ بازی می رفت تا اولین گل خود را به ثمر برساند. در ادامه این دیدار تیم شهرداری تبریز بیشتر تدافعی ظاهر شد اما دو سه موقعیت را به هدر داد تا بالاخره در دقیقه ۵۰ با شوت امیررضا کرامت توپ به احسان صمدی رسید و وی موفق شد سومین گل شهرداری را به ثمر برساند.

هر دو تیم تا دقایق آخر بازی برای دستیابی به گل پیش رفتند تا اینکه در دقیقه ۸۲ بازی شماره ۵ شهرداری ارومیه توانست با یک توپ ربایی زیرکانه با دروازبان شهردرای تک به تک شود و یک از گل های خورده را جبران نماید.

داوران در این دیدار نیز قضاوت خوبی را انجام دادند و ادریس ظفری ( داور وسط)، پژمان سیف پناهی ( کمک داور اول ) و آریا بهمنی ( کمک داور دوم) قضاوت این دیدار را برعهده داشتند.

تیم شهرداری تبریز با این برد ۱۳ امتیازی شد و با صدرنشینی عنوان قهرمانی نیم فصل را ازآن خود کرد. لازم به ذکر حسین صمدی سرپرست این تیم در گفتگوی اختصاصی با تایسیز به تشریح موفقیت تیم فوتبال امید پرداخته است که بزودی این گفتگو منتشر خواهد شد.

 

انتهای پیام/