شخصیت ما بالاتر از ۳۰۰ دلار پاداش است
شخصیت ما بالاتر از ۳۰۰ دلار پاداش است

احمد اسماعیل پور بازیکن ملی پوش تیم فوتسال گیتی پسند بعد از بازی دیروز تیمش در مقابل مس سونگون در گفتگویی اختصاصی با تایسیز آذربایجان درباره تساوی دو تیم در آن دیدار گفت : بازی خیلی خوبی بود ، ما برای اینکه قهرمان شویم نیاز به برد داشتیم ، واقعا خیلی خوب بازی کردیم ، […]

احمد اسماعیل پور بازیکن ملی پوش تیم فوتسال گیتی پسند بعد از بازی دیروز تیمش در مقابل مس سونگون در گفتگویی اختصاصی با تایسیز آذربایجان درباره تساوی دو تیم در آن دیدار گفت : بازی خیلی خوبی بود ، ما برای اینکه قهرمان شویم نیاز به برد داشتیم ، واقعا خیلی خوب بازی کردیم ، خیلی موقعیت از دست دادیم ، مس هم خوب بازی کرد ولی واقعا حق ما بود که سه امتیاز را کسب کنیم.

فنی ترین بازیکن جام جهانی درباره گل زیبایی که به ثمر رساند اظهار داشت : زحمات همه بازیکنان تیم بود که به ثمر نشست و خوشحالم که توانستم در این بازی نیز گل بزنم.

وی در واکنش به این سوال که فکر گرفتن یک امتیاز از مس را میکردند ، گفت : ما بهتر بازی کردیم ، برای ۳ امتیاز آمده بودیم و هیچوقت به فکر مساوی نبودیم.

اسماعیل پور درباره پاداش کمیته المپیک برای ملی پوشان نیز خاطرنشان کرد : قرار بود برای تیم قهرمان ۶۰۰ دلار پاداش داده شود ولی بعدا طبق مصوبه مشخص کردند که ۳۰۰ دلار پاداش بدهند ، اما به نظر من شخصیت ما بیشتر از این هاست و بهتر است به این مساله توجه بیشتری داشته باشیم. ضمنا هیچ کداممان آن ۳۰۰ دلار را نگرفتیم.